משפט

אמא של בנט פותחת פה: "הזכירו לי את הפוגרומים בפולין"

אמו של נפתלי בנט, מירנה בנט, התייחסה לתביעות הדיבה שהלך בנה להגיש כנגד אנשים שדיברו נגדו במהלך כהונתו כראש ממשלה ואמרה: "כששמעתי בפעם הראשונה את דבריהם נזכרתי באימא שלי שעזבה את פולין בגלל פוגרומים. הבנתי ששקר גדול מתחיל להיות עובדה - הרבה אנשים מאמינים בו"
מערכת ice |  5
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
נפתלי בנט, ראש הממשלה לשעבר של ישראל, החליט להגיש מספר תביעות דיבה כנגד אנשים שדיברו כנגדו במהלך כהונתו. הבוקר (חמישי) אמו של בנט, מירנה בנט, התייחסה בתכניתה של אילנה דיין למבצע תביעות הדיבה של בנה.
מירנה בנט אמרה: "כששמעתי בפעם הראשונה את דבריהם נזכרתי באימא שלי שעזבה את פולין בגלל פוגרומים. הבנתי ששקר גדול מתחיל להיות עובדה - הרבה אנשים מאמינים בו", הסביה בנט והוסיפה: "‬⁩לפני חצי שנה פתאום היו הרבה דברים באינטרנט, וחברים שלי התקשרו ואמרו לי 'כל הכבוד מירנה, הגעת למקום כל כך גבוה כגיורת'. הייתי בשוק ואמרתי להם שאם הייתי גיורת הייתי גאה - אבל זה לא נכון".
כזכור, אתמול המשיך בנט בכל הכוח בסדרת התביעות שלו כאשר הגיש תלונה על סך של כמיליון שקלים רונן שאולוב בטענה לעבירות לשון הרע.לטענת ראש הממשלה הקודם, שאולוב טען באחת מהרצאותיו כי בנט אינו יהודי לאחר ש"הסביר" לשומעיו שיהדותם של ג'יימס ומירנה בנט, הוריו של נפתלי, מוטלת בספק.
בנוסף לכך, בכתב התביעה טען בנט כי הדרשה עליה חזר שאולוב שבוע אחר שבוע "מהולה בכינויים וקללות מזעזעים", שנועדו לפגוע בו ובמשפחתו. לטענת בנט: "השקר הזה תפס אחיזה עמוקה בקרב ציבור גדול". זאת בעקבות "ההצלחה" לה זכה הסרטון שעומד על יותר מ-700 אלף צפיות בפלטפורמות השונות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אין גבול לחוצפה ולבושה
    אמת 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרחמה של אשה זו, יצא מי שהונה ורימה את ישראל במצח נחושה, הודה על כך בשידור חי (ליבה וכו'), סגר הסכמים ומנע את הצגתם אם פרסומם לציבור וכו' וכו' וכו'. חתם לעיני כל ישראל בהתחייבות גמורה לא להעלות את לפיד לשלטון בכל דרך שהיא והפר את כל התחייבויותיו ברגל גסה ובחוצפה עזה. ה'יהודי' הזה טס בשבת ללא כל צורך, עמד באו"ם ונשא נאום מבזה ומשפיל, הוציא 50,000,000 מכיסנו לצורכי אבטחה ובהוראת שב"כ וללא היתר כחוק כפי שהוצג לציבור וכו' וכו' וכו'... כעת, נעדר כל חבר וכל מכר, ערום ועריה מרוב פשעיו וחטאיו, יושב בבית ושולח מכתבי איום בתמיכתה של מי שהביאה את הדבר הנאלח הזה לעולם ולעולמנו... אמא של בושה וילד של חרפה
    סגור
  • 4.
    גברת בנט . הבן המתועב שלך לא רק הזכיר אל הפורומים
    דלפק הוטל קליפורניה 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הוא גם גרם שהם יחזרו בפועל על היהודים בישראל
    סגור
  • 3.
    נפתלי מיידוף בנט !!! (ל"ת)
    אסף 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    השוואה מבישה. (ל"ת)
    אני 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    גב' בנט, המלעיזים הולכים לשלם ביוקר. תחזקנה ידייך.
    שמריה מלכוב 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בנך פועל נכון ומי ששיקר, טינף והפיץ דיבה בשירות מכונת הרעל הביביסטית, ישלם ביוקר בבית המשפט ובחשבון הבנק. איך אומרים? צוחק מי שצוחק אחרון.
    סגור