משפט

אסותא תספוג תביעת ענק בגלל מחדל העוברים? ההורים יוצאים למלחמה

בשל הפרשה שטלטלה את המדינה בגלל מחדל החלפת העוברים בבית החולים בראשון לציון, ההורים עתידים להגיש בימים הקרובים תביעה בגובה 10 מיליון שקל
מערכת ice | 
מחדל העוברים בבית החולים אסותא (צילום shutterstock, פייסבוק/ אסותא)
על פי הדיווח של כתבת "תוכנית חיסכון", יולן כהן הערב (שני), שלושה חודשים בלבד לאחר חשיפת חדשות 12 על מחדל החלפת העוברים באסותא, היולדת ובן זוגה צפויים להגיש בימים הקרובים תביעה נגד בית החולים אסותא בסך של כעשרה מיליון שקלים. 
היולדת ובן זוגה מתכוונים להאשים את בית החולים ברשלנות הרפואית וגם בעגמת הנפש שנגרמה להם וממשיכה להיגרם לטענתם. שכן בית החולים עמד במרכז הסערה  חסרת התקדים בעקבות החלפת עוברים בלתי מחויבת למציאות

במקביל לתביעה המערכה המשפטית שעוסקת בשאלה מי ההורים הביולוגים ממשיכה כיוון שיש 6 משפחות חדשות שהגישו בקשה לערוך בדיקה גנטית כי נמצא על ידי אסותא שיש קשר גנטי בין המשפחות הללו לבין התינוקת.  אם אכן יימצא קשר שכזה - המערכה המשפטית תהפוך למורכבת עוד יותר.
כזכור, לפני כחודש נולדה התינוקת אשר התגלה כי האישה שנושאת אותה אינה אמה הביולוגית. כעת, שבועיים לאחר שהתברר כי ההורים שנחשדו בתור ההורים הביולוגיים שלה אינם קשורים אליה גנטית, שלוש נשים שעשויות להיות האם של התינוקת עתידות לעתור לבית המשפט בשבוע הבא בדרישה לבצע בדיקות גנטיות כדיי לברר אם יש התאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה