משפט

סטטיק שרף 250 אלף שקל? רון נשר יצא בזול

לאחר שהגיש בחודש אפריל האחרון תביעת לשון הרע על סך 250 אלף שקלים נגד הראפר שטיפח אותו בתחילת דרכו, החליט לירז רוסו לסגור את התביעה כשהשניים יפנו לגישור פרטי
מערכת Ice |  4
רון נשר (צילום מתוך האינסטגרם)
על פי פרסום ראשון הערב של 'ערב טוב עם גיא פינס' ברשת 12, לאחר שהראפר סטטיק הגיש בחודש אפריל האחרון תביעת לשון הרע על סך 250 אלף שקלים, נגד הראפר ושותפו לשעבר רון נשר, הגיעו הצצדים להחלטה בנושא.
סטטיק תבע על כך שהכפיש אותו בלייב בטיקטוק, והוציא שיר שרמז על בגידה בינו לבין שרית פולק - השניים הגיעו להסכם פשרה שפורסם באתר תולעת המשפט בסוף השבוע, בו נקבע כי יפנו לגישור באופן פרטי והתביעה נסגרה ללא הוצאות משני הצדדים בשלב זה.

נשר וסטטיק מסוכסכים במשך שנים ארוכות על טענות של הפרת זכויות יוצרים. רון נשר טען כי השיר דוביגל שייך גם לו, כי הרי שלושתם - סטטיק, בן אל ורון נשר, הוציאו ביחד את השיר שהצליח מאוד והיה אף שיר הפריצה של צמד הפופ בישראל. אבל תכניות לחוד, כי אחרי הוצאת השיר השלישייה הסתכסכה ודרכיהם נפרדו.
במהלך הזמן, סטטיק ונשר התפייסו והשלימו ואפילו הוציאו ביחד את "אורות" תחת האלבום עם בן אל, נשר חבר לגאגא בוקינג (חברת הניהול של סטטיק ובן אל) על מנת לעזור לכתוב שיר לשחר סאול, מה שהתגלגל להיות השיר דובשנייה. בחודש אפריל נשר עלה למתקפה נגד סטטיק ובן אל, חשף את הגרסה המקורית של השיר דובשנייה, אחד הלהיטים הגדולים היום במדינה, וחזר בו מאותה הסולחה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא ולא
    מוטי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל העולם חברים חברים עד רגע האמת שבו מגיע הכסף אחר אחר מגיע סיבוכים מריבות ברוגז מכות איום רצח וכו
    סגור
  • 3.
    הליך הגישור הוא הוא ההליך הנכון החכם והיעיל
    א.מרום מילברגר- מגשר 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נוהגים בחוכמה הצדדים שהחליטו במשוטף לפנות להליך גישורי במקום להתגושש בבתי המשפט, בצד נבון זה יחסכו לעצמם זמן יקר,אנרגיות שליליות ובסופו של תהליך רבים הסיכויים שיוכלו להגיע להסכמות והחשוב מכל אולי יצליחו ליצור לחזור לעבוד יחד ולהפרות אחד את השני ואת השלישי. גילוי נאות: הכותב סגן יו"ר ודובר לשכת המגשרים בישראל .
    סגור
  • 2.
    לא משנה כמה מוכשר
    כסף מעוור ומשחית 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכסף מסמא מעוור משחית והורס
    סגור
  • 1.
    בושה
    אלי 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו און נשר יוכל להמשיך לעשות ליבים לבני 13.איש מתוסכל רון נשר תיתעורר.
    סגור