משפט

טרגדיה: אחד הראפרים הגדולים בעולם נורה למוות בגיל 28

הראפר טייקאוף, אשר ידוע בעיקר בשל היותו חבר בהרכב מיגוס, לצד דודו קוואבו ובן דודו אופסט, נורה למוות היום ביוסטון שבארצות הברית, זאת בזמן שהוא שהה יחד עם קוואבו באולם באולינג שם שיחקו
מערכת ice | 
טייקאוף (צילום אינסטגרם)
הראפר טייקאוף, אשר ידוע בעיקר בשל היותו חבר בהרכב מיגוס, לצד דודו קוואבו ובן דודו אופסט, נורה למוות היום (שלישי) ביוסטון שבארצות הברית, זאת בזמן שהוא שהה יחד עם קוואבו באולם באולינג שם שיחקו, כאשר פרצה מריבה, בעקבותיה נפתחה אש ממנה מת טייקאוף אחרי שנורה ישירות בראשו.
שעות בודדות לפני הירי שהתרחש ממנו מת טיקאוף, הראפר המוכר פרסם סלפי שלו מאולם הבאולינג, ויחד איתו היה כאמור חבר נוסף מההרכב - קוואבו. טייקאוף, ששמו האמיתי הוא קירשניק קארי בול, היה החבר הצעיר ביותר בהרכב מיגוס.
ההרכב הוקם בשנת 2008 באלטנטה על ידי בני המשפחה קוואבו ואופסט. ב-2013 הם הוציאו את הסינגל הראשון שלהם Versace שזכה להצלחה רבה, אבל הלהיט הראשון שלהם שעשה קרוסאובר למיינסטרים היה ב-2016, Bad and Boujee עם ליל עוזי ורט.
מיגוס נחשב להרכב ההיפ הופ המצליח בעשור האחרון ואחראים מאוד להצלחת הטראפ בארצות הברית ובעולם. בין הלהיטים הגדולים שלהם אפשר למצוא את Walk It Talk It עם דרייק, Motorsport, Narcos.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה