משפט

חזר מהולנד עם מזוודת סמים בשווי מיליוני שקלים - ונעצר

תושב ערערה נעצר בנתב"ג בערב ראש השנה כאשר ניסה להבריח במזוודתו לא פחות מק"ג קוקאין וכאלף כדורי אל-אס-די. בסוף השבוע הוגש נגדו כתב אישום
מערכת ice | 
עומסים בנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
תושב ערערה שחזר מהולנד נעצר בנתב"ג עם שובו, לאחר שניסה להריח סמים קשים בשווי מיליוני שקלים. במזוודתו נמצאו לא פחות מק"ג קוקאין וכאלף כדורי אל-אס-די.
בחדשות 12 נחשף כי החשוד (26) שב ארצה בערב ראש השנה, בתקופת עומס חריג בשדה התעופה וככל הנראה סבר שיצליח לחמוק בין אלפי הנוסעים ולגרוף הון לכיסו. ואולם, התנהגותו עוררה את חשדם של אנשי יחידת הבילוש בנתב"ג, והוחלט לעכב אותו לבדיקה שגרתית לפני שיעזוב את השדה.

פתיחת מזוודתו גילתה את השלל העצום מוסלק במקום נסתר. הוא נעצר במקום והובא מאז להארכת מעצר, כשבמקביל אספה המשטרה ראיות נגדו. בסוף השבוע האחרון הוגש נגדו כתב אישום לבית משפט השלום בחיפה ומעצרו הוארך שוב.
פקד שאדי סיאגה, שניהל את החקירה בימ"ר חוף: "המאבק של משטרת ישראל בנגע הסמים מתמשך ויומיומי. נמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו, באופן גלוי וסמוי למיצוי הדין עם העבריינים המייצרים, סוחרים ומייבאים את הסמים המרעילים את הציבור, כל זאת למען הגנה על שלומו וביטחונו של הציבור".
שלשום פורסם כי רשות המסים ומשטרת לכיש סיכלו במהלך משותף ניסיון לייבוא של 21 ק"ג קנאביס בדפנות של ארונות לישראל. הסמים המסוכנים, בשווי מאות אלפי שקלים מחו"ל, יובאו במעטה של ריהוט. גבר ואישה תושבי הצפון נעצרו לחקירה.
ראשיתה של החקירה הסמויה החלה בעקבות דיווח שהועבר לידי היחידה המרכזית בלכיש ע"י יחידת המכס של רשות המיסים בנמל אשדוד, לפיה במכולה שהגיעה לארץ ובה ריהוט מטבח, אותרו סמים מסוכנים מסוג 'קנאביס' במשקל של כ-21 ק''ג, שהוסתרו בדפנותיהם של 3 ארונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה