משפט

התפרע בבית מרקחת ותקף רוקחים – כי לא קיבל תרופה

תושב ראש העין נאשם שהשתולל בבית מרקחת בעיר, גידף את הרוקחים וגרם לנזק, לאחר ששכח להביא מרשם וכרטיס מגנטי לתרופה שביקש
מערכת ice | 
בית מרקחת (צילום freepik)
כתב אישום הוגש כנגד תושב ראש העין אשר על פי החשד התפרע בבית מרקחת מקומי, תקף רוקחים וגרם נזק למקום, רק כי לא קיבל את מבוקשו.
המקרה ארע לפני מספר חודשים בבית המרקחת אלון שברחוב ניסים אלוני בראש העין. על פי אתר mynet, החשוד הגיע פעמיים באותו יום לבית המרקחת, וביקש לקבל תרופה לבעיה ממנה הוא סובל. בפעם הראשונה הגיע החשוד והציג מרשם המצולם בטלפון הנייד שלו. הרוקח בתגובה הסביר לו כי לא ניתן לקבל תרופה בצורה זו, וכי עליו להציג מרשם תקני מודפס, או לחילופין מרשם דיגיטלי שמופיע במחשב. החשוד סירב לקבל את הסברי הרוקח, צעק עליו, השליך את הטלפון הסלולארי שלו על הוויטרינה של הרוקח ובעט בסטנד מוצרים שהיה לידו. רק לאחר מכן עזב את המקום.
בפעם השנייה הגיע החשוד לבית המרקחת מאוחר יותר באותו היום, והפעם הצטייד במרשם דיגיטלי המופיע במחשב. אלא שהפעם שכח להביא את הכרטיס המגנטי של קופת החולים שלו. הרוקח הסביר לו שללא כרטיס לא ניתן להוציא את המרשם מהמחשב, והחשוד בתגובה החל להתפרע, גידף את הרוקח והפיל מדף מכשירים מהדלפק. לבית המרקחת נגרם נזק של מאות שקלים.
החשוד נעצר וכעת כאמור הוגש נגדו כתב אישום, על התנהגות פרועה במקום ציבורי והיזק לרכוש. נקווה שבפעם הבאה שייגש לבית מרקחת, יזכור להביא עמו הן מרשם ואת הכרטיס המגנטי.
בחודש שעבר נעצר נהג שתקף באלימות נהג אחר ונגח בפניו לאחר עימות ביניהם. המקרה תועד והופץ ברשתות החברתיות, ובזכות הסרטון התוקף נחקר במשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה