משפט

אלמוג בוקר: "ישראל צריכה לעבור מיד להתקפה במזרח ירושלים"

הפרעות אמש במזרח ירושלים מצאו את אלמוג בוקר זועם. מדיניות ההכלה לתפיסתו לא עובדת ולכן יש צורך לתקוף
מערכת ice |  1
אלמוג בוקר (צילום עדי אורני, מתוך אתר חדשות 13)
בשבועות האחרונים אנו חווים הסלמה מתמשכת בשטחים. ביממה האחרונה ההסלמה התפשטה, ביתר שאת, גם למזרח ירושלים. התמונות החריגות שפורסמו אמש (רביעי) בו נראים לא מעט מתפרעים תושבי המקום בו הם יורים, משליכים בקבוקי תבערה, מיידים אבנים ואפילו מפעילים מטעני חבלה כנגד כוחות הביטחון עוררה סערה.
במהלך הפרעות גם רכבים יהודים הותקפו בהם רכב הסעות עליו הושלכו בקבוקי תבערה ורכב נוסף בו היו שני פעוטות הותקף בבית חנינא. כבר במהלך הלילה יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר קרא בזמן אמת לשר לביטחון פנים, עמר בר-לב, לאשר ירי באש חיה באותם מתפרעים – "מדוע אינך מאפשר לשוטרים שלנו לפתוח באש חיה לעבר מאות מחבלים שמנסים לרצוח אותם ברגעים אלו בירושלים? עד מתי תפקיר את חייהם ואת חיינו?"
הבוקר, כתב ערוץ 13, אלמוג בוקר, הזדהה עם דבריו של בן גביר. בוקר, למוד סבבי הלחימה בדרום כתב: "כמו שלמדנו לאורך השנים בגבול עזה, מדיניות ההכלה לא מייצרת שקט. להפך", והציע את פתרונו, הדומה לדבריו של בן גביר. "ישראל צריכה לעבור מיד להתקפה במזרח ירושלים, כי התחושה הערב הזה היא שאיבדנו שליטה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק לירות בהם כך הם יבינו מהר שלא יחזרו הביתה
    אבי 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל חולשתו של גנץ שמשתמש בכפפות של משי מביא עלינו אסון עדיף מכה מוחצת מאשר טיפין טיפין וכביכול שלא יתקוממו ורק כאשר יהיו הלוויות לא יהיה להם זמן ליהודים
    סגור