משפט

פרסמו תמונה של עוגת יום הולדת באינסטגרם - ונעצרו

זוג אילתי פרסם תמונה של עוגת יום הולדת באינסטגרם, ונעצר בחשד להחזקת סמים מסוכנים. את העוגה היצירתית קישטו שקיות "קוקאין" וסוכריות מחשידות
מערכת ice |  1
העוגה החשודה (צילום אינסטגרם)

זוג תושבי אילת פרסם באינסטגרם צילום של עוגת יום הולדת ועליה שטרות מגולגלים של דולרים, ולצידם אבקה שנראית כמו קוקאין בכמות מסחרית וסוכריות חשודות שנראית כמו סמים. אתר YNET מדווח כי השניים נעצרו בחשד לעבירות ייצוא, ייבוא ואספקת סמים מסוכנים כמו גם שימוש בסמים בכמות גדולה. בחיפוש בדירתם נמצאו סמים נוספים, מריחואנה וקטמין, בכמויות קטנות.

לדברי הסנגורים והקונדיטורית, הזוג ביקש לקשט את העוגה עם קוקאין וחומרים אסורים אחרים מאבקת סוכר. על העוגה היו לכאורה שקיות קוקאין במשקל 25 גרם, כמות מסחרית, וסוכריות דמויות סמים. הקונדיטורית היצירתית והסנגורים שייצגו את הזוג אמרו שהקישוטים על העוגה הם חלק מהיצירה מסוכרת, ושהסמים שנמצאו בדירתם היתה זניחה.  
 


לאחר שהזוג העלה את התמונה של העוגה המפוקפקת לאינסטגרם, השניים נתפסו והובאו למעצר בבית משפטי השלום באילת, שם נשארו כשבוע וחצי. נמרוד אבירם, עורך הדין של החוגג מהסנגוריה הציבורית, אמר: "לפני שממהרים להאריך מעצר על פי תמונה באינסטגרם שלכאורה מצביעה על קשר לסמים, נכון לבצע בדיקה מהירה במעבדה ולא לתת לחשודים להמתין 9 ימים במעצר עד שמודים בטעות".

במשטרה לא התייחסו למקרה הספציפי של העוגה אבל אמרו שמעבדות מחלקת המז"פ נותנות חוות דעת לסוגים שונים של סמים וחומרים שלפעמים לוקחות זמן. "ככל שניתן הבדיקות נעשות במהירות האפשרית, תוך הקפדה יתירה על הדיוק בחוות הדעת הניתנת כראיה בבית המשפט". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על טימטום נענשים (ל"ת)
    דני,אשדוד 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור