משפט

זה המורה לאזרחות שחשוד בתקיפה מינית של נער

אורן נהוראי קורולקר, מורה לאזרחות, חשוד כי ביצע מעשה מגונה בנער בן 13 בגינה ציבורית בבאר שבע. בית המשפט התיר לפרסם שמו במטרה לאתר קורבנות נוספים
מערכת ice | 
המורה שחשוד בעבירות מין בנער (צילום דוברות המשטרה)
בית המשפט המחוזי בבאר שבע בבאר שבע התיר לפרסם הבוקר (ראשון) את שמו של המורה לאזרחות מבאר שבע, החשוד בביצוע עבירות מין בנער בן 13, בגינה ציבורית: אורן נהוראי קורולקר, בן 47.
על פי החשד, קורולקר, מורה בתיכון בדימונה, פגש בנער ששכב על הדשא בגינה בשכונה א' בבאר שבע, וביצע בו מעשה מגונה. הנער שב לביתו ודיווח להוריו על שארע. ההורים מיהרו לגינה ואיתרו את התוקף, אך הוא נמלט מהמקום. בזכות תלונת ההורים במשטרה, חוקרי מחלק הנוער בבאר שבע הצליחו לאתר את זהות החשוד, ועצרו אותו בביתו.
בהארכת המעצר ביקש פרקליטו של החשוד למנוע את פרסום שמו, והשופט נעתר לבקשה. אך הבוקר שופטת בית המשפט המחוזי גאולה לוין הפכה את ההחלטה, והתירה לפרסם את פרטי המורה. בנימוקיה כתבה השופטת כי מדובר בחשד למעשים חמורים שבוצעו בקטין בן 13. "פרסום חשדות בדבר ביצוע עבירת מין בקטין מצד מורה בתיכון, טומן בחובו נזק רב", כתבה השופטת לוין, "יחד עם זאת, לא מדובר בנזק המייחד את החשוד ומבדיל אותו מחשודים אחרים בעבירות דומות. בעבירות מסוג זה, ובפרט כאשר מדובר בחשד לעבירת מין כלפי קטין, עקרון הפומביות וזכות הציבור לדעת מקבלים מימד מיוחד, הן בשל היבט המסוכנות והן בשל הסיכוי כי הפרסום יקדם את החקירה".
 
במשטרת באר שבע ממתינים לראות האם פרסום שמו ותמונתו של החשוד יגרום לתלונות נוספות נגדו ואיתור קורבנות נוספים. בין השאר ייחקר האם בוצעו עבירות מין גם בבית הספר בו לימד המורה החשוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה