משפט

הסכם גירושין ב-50 מיליון שקל: זו הכרעת בית המשפט

בעל שנפרד מאשתו ערער על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב להשאיר בחזקתו עשרות מיליוני שקלים שאביה העביר לו. הערעור התקבל והוחלט של פרודתו תנהל את הכספים בנאמנות
מערכת ice | 
הסכם גירושין (צילום freepik, pexels, shutterstock)
האיש האמיד התחתן עם בתו של מיליארדר, ובמהלך הנישואים אביה ייעד לכל אחד מילדיו 30 מיליון דולר שהיו מופקדים על שמו באחריות אחיה של האשה. בעקבות הונאת מיידורף החשבונות ספגו הפסדים משמעותיים, והאב מיהר להוסיף 12.5 מיליון דולר נוספים בחשבון עבור הבת ומשפחתה. 15.3 מיליון דולר מהכספים הועברו להשקעות על שם החתן, ובחשבון נותרה יתרה שלילית של 2.6 מיליון דולר, והחתן נדרש להחזיר את הסכום לאביו. 
לפני 6 שנים הבעל התגרש מאשתו וטען שקיבל את הכספים במתנה מחמיו. בית המשפט לענייני משפחה דחה את טענתו וקבע שהכספים הוחזקו על ידי אביה ומעולם לא היו על שמו של בני הזוג, ושעליו להשיב את הכספים לאב. שופטי בית הדין היו חלוקים בדעתם בתיק ולבסוף בדעת הרוב נקבע כי הכספים אכן ניתנו כמתנה לצורך קיומה של המשפחה אבל לבעל אין יותר זכויות על הכספים.
בנוסף נקבע כי הכספים יישארו בנאמנות האשה בנימוק שלאור התנהלות הבעל והצהרתו כי הכספים ניתנו לו, הוא לא יכול לשמש כנאמן אבל אין לשלול ממנו את כל הזכויות. מי שיכריע את עניין חלוקת הכספים בין הבעל לגרושתו יהיה בית הדין הרבני.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה