משפט

וודקה גרייגוס תובעת במיליונים את זייפני האלכוהול בישראל

ענקית האלכוהול המוכרת בעולם 'בקארדי' המייצרת ומשווקת את הוודקה 'גרייגוס' הגישה לאחרונה תביעת ענק בסכום של שלושה מיליון דולר נגד מספר אזרחים מאזור המרכז שבמהלך החודשים האחרונים  זייפו ושיווקו את המותג  ומכרו אותו לכל דורש
אבי פוגל |  7
וודקה גרייגוס (צילום shutterstock)
מכתב התביעה שהגישה חברת 'בקארדי' עולה כי לאחרונה גילו מספר סוכנים של החברה מספר רב של בקבוקי וודקה מזויפים. לאחר חקירה של החברה הצליחו לאתר את המקור של בקבוקים. 
בכתב התביעה מבקשים 'בקארדי'  תשלום פיצו  בגין הפרת זכויותיה לפי היקף השיווק של המוצרים המזויפים, צו מניעה קבוע נגד הנתבעים, האוסר עליהם לייבא ולשווק מוצרי וודקה מזויפים; צו המורה לנתבעים למסור בתצהיר את פרטיי המקור המלאים של המוצרים המזויפים, דוחות מפורטים אודות פירוט מכירות המוצרים המזויפים והרווחים אשר הופקו מכך; צו המורה לנתבעים להשמיד את המוצרים המזויפים המצויים ברשותם תשלום פיצו  בגין הפרת זכויותיה לפי היקף השיווק של המוצרים המזויפים.
ראוי להזכיר כי בחודש מרץ השנה הצליחו זייפנים להחדיר לרשת 'אושר עד' אלפי בקבוקים מזויפים. בעקבות  הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה למתן צו מניעה, שיורה על איסוף והשמדת בקבוקי וודקה שנשאו את השם גרייגוס (Greygoose) בשווי מאות אלפי שקלים,ברשת 'אושר עד' שעל-פי הטענה היו מזויפים. הבקשה הוגשה בידי יצרנית המותג, חברת בקרדי. הבקבוקים המזויפים אותרו בידי סוכנים של החברה, המסיירים בחנויות כדי לאתר משקאות מזויפים.
כאמור, ברשת אושר-עד, שבחנויות שלה התגלו בקבוקים כאלה, נהגה ביושר כלפי ציבור הצרכנים. מיד כשהובאה לפניה הטענה לזיוף, היא אספה מכל החנויות שלה והשמידה 8,000 בקבוקים, תוך שהיא סופגת נזק כלכלי כבד.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אקרמן צריך לביות בכלא זה מעשה פלילי זה חסם יבוא
    אקרמן הוא היבואן 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקרמן היבואן הרישמי עלק צריך לבדוק אל הסחורה שלו עצמו לא מזוייפת ... איך בוא יודע להבחין שזה מזויף? הכל חארטה הוא עוד פה חסם יבוא וזו פרשיה לממונה על ההגבלים דחוף אקרמן אתה עבריין עוף לכלא
    סגור
  • וודקה מעולה, כשייבאתי אותה כל לקותינו נהנו
    נגה מנימל 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בטוח שזה אקרמן? בכפרי היה אקרמן מדריך נוער, מעניין אם זו אותה משפחה. לא כל יבוא מקביל הוא טוב, השאלה אם יש מקום ליצוא ידידותי. וודקה גרייסוק מעולה אבל נוטה להישפך מהאף אם צוחקים תוך כדי ודווקא אני אוהבת ביבוא מקביל. היו לי כמה בנות ואחיות קטנות לא רוצה שיישתו וודקה בכלל ובטח לא שייצא מהאף
    סגור
  • 3.
    סוכנים מסתובבים לסכל יבוא מקביל ולמכור ביקר (ל"ת)
    יוני 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הוא צודק, טוב שכותבים על זה
    אבשלום קורקו 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמבין בוודקה הוא צודק. מעשי הזייפנים לא אצתטי והרבה יותר לא חוקי גם. על המשטרה לפעול בעטות. טוב שאתם מפרסמים את זה. אלכוהול לא טוב לנוער ורב מוטל על התלמיד, על הסטודנט ואת הרכבת.
    סגור
  • מת לדעת מה עישן כשכתב את התגובה
    דפנה אס 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מצב שעישן עשב ים אלג'ירי משובח. נראה לי שזה אחד שלא מבחין בין צג לכונן. בנאדם... אתה צריך תוכי שיגיד לך מתי יש טלפון... הכתבה עצמה מעניינת, אני דווקא אוהבת כתבות כאלה.
    סגור
  • וודקה גרייגוס הייתה לי בביתי, מה ענין עישון ליבוא מקביל
    ורדה עמציר 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דפנה אם עישן זה לא מפחית מטיעוניו. יש כותבים גדולים כמו ביטלס וטלי וצ'כוב שהיו מעשנים ומעלים דה. לפי המינוח עשב ים אלג'ירי את ודאי בת גילי בערך ואנחנו כבר לא מעודכנים בגלל הזמבר. חשוב לזכור שיבוא מקביל הוא פשע ומוטט משפחות מינמזויה. אריק איינשטיין הגדיר זאת בסרט שבלול "טו מאץ' נרגילה". ד"ר למנלום פרסם מחקר בדבר השפעת שילוב עישון ווודקה ביבוא מקביל. דרך 2 נקודות עובר רק קו ישר אחד אך 2 קווי יבוא מקבילים לא ייפגשון לעולם. אני מאחל לך שההוא תמיד יגיד לך שלום
    סגור
  • 1.
    עוד מונופול של יבואן אחד בלבד (ל"ת)
    יוני 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור