משפט

פדופילים תקפו עשרות ילדים בבני ברק: "פאניקה גדולה, מפחיד"

בשבועות האחרונים פועלים בבני ברק שלושה פדופילים  תוקפים מינית ילדים וילדות שיצאו מבתיהם לטייל או לערוך קניות. תושבי העיר בפאניקה מוחלטת: "זה נהיה מפחיד מאוד. מישהו צריך לעצור אותם ומהר. לא ניתן לילדים שלנו להסתובב לבד"
מערכת ice | 
התעללות בילדים (צילום vecteezy)
בשבועות האחרונים פועלים בבני ברק שלושה פדופילים בשנות העשרים והשלושים לחייהם שעל פי החדש תוקפים מינית ילדים וילדות שיצאו מבתיהם לטייל או לערוך קניות, כך פורסם היום (ראשון) על ידי שמעון איפרגן ב"מאקו".
על פי החשד התרחשו כבר 15 מקרי תקיפה מינית בתקופה האחרונה ברחבי העיר ועוררו בהלה רבה בקרב התושבים. תושב בני ברק סיפר: "הייתי בשבת בבית הכנסת ואנשים דיברו רק על זה. עשרות מהם אמרו לי שהם לא יאפשרו לילדים שלהם לצאת לבד מהבתים מחשש שייפגעו בהם".
תושב בני ברק הוסיף: "זה נהיה מפחיד מאוד. אני מכיר מקרים של ילדות וילדים שחזרו הביתה עם דמעות בעיניים לאחר שמישהו נגע בהם". בארגון "השומרים" הקימו צוות מיוחד בניסיון לאתר את החשודים בתקיפות בזכות סרטונים שהם מפיצים במטרה להזהיר את הציבור ולהוביל למעצרם של החשודים.
 
ר', תושב בני ברק, סיפר: "לא ייתכן שהבת שלי בת ה-9 לא תצא מהבית רק בגלל אותם אנשים מסוכנים. מישהו צריך לעצור אותם ומהר. אני ועוד הורים רבים בעיר מבוהלים ולחוצים מאוד. היום אני או אשתי נצא עם הילדים שלנו בחוץ. לא ניתן להם להסתובב לבד. יש פאניקה גדולה בעיר ובצדק, מקווה שהמשטרה תעצור את החשודים".
רק בסוף השבוע האחרון הובילו מתנדבי ארגון השומרים למעצרו של תושב העיר כבן 25 בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדות. על פי החשד הוא נהג להיכנס לבנייני מגורים שבהן היו ילדות, לגעת בגופן ולברוח מהמקום. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה