משפט

קריסטל מת' בתוך מכשיר רפואי: צפו בחשיפת המשטרה

המשטרה עצרה 5 תושבי נתניה החשודים בניסיון הברחת 6 קילו סם מסוג "קריסטל" בתוך מכשיר רפואי; צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
המבצע המשותף של משטרת ישראל ורשות המסים (צילום דוברות המשטרה)

ימ"ר מרכז עצרה הלילה 5 תושבי נתניה, בתום חקירה סמויה, בחשד לייבוא וסחר של מעל 6 קילוגרם חומר החשוד כסם מסוג "קריסטל" שהוסלק באופן ייחודי בתוך "מכשור רפואי"- אשר נועד ככל הנראה למנוע את חשיפת ההסלקה של הסמים בעת השיקוף הבטחוני במעברי הגבול, בארץ ובחו"ל.


בתוך כך, בלשי הימ"ר תפסו את החבילה המקורית והעבירו את תכולתה, להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, לצד המשך ניהול פעילות סמויה וממוקדת, הכוללת איסוף ראיות נגד החשודים במעורבות בפרשיה, לרבות מעקב אחר תנועותיהם במספר שלבים.


בעת העברת "החבילה" לידי המעורבים באופן מבוקר, עברה למעשה החקירה הסמויה לשלב הגלוי וכלל המעורבים – חמישה במספר, נעצרו לחקירה במשרדי הימ"ר בסיומה נכלאו. המשטרה עצרה לחקירה 5 חשודים -  3 גברים ושתי נשים, תושבי נתניה בשנות ה – 30-40 לחייהם, ובהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, בכוונת המשטרה להביאם היום לדיון בבימ"ש השלום ראשל"צ, בבקשה להאריך מעצרם.


במשטרה מציינים כי "מדובר בפעילות חשיפה וחקירה מקצועית של משטרת ישראל, המצטרפת לשורה של הצלחות בתפיסת סמים בגבולות ישראל והעמדתם לדין של החשודים, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של המחוז כנגד מחוללי פשיעה, למען שלום הציבור ובטחנו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סם
    דניאל 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגזור עליהם עונש כבד מאד
    סגור