משפט

סכסוך משפחתי על בית נופש הסתיים באסון כבד

סכסוך משפחתי על בית נופש בפלורידה, אותו השאירה אישה שעברה לגור בדיור מוגן - הסתיים באסון כבד. המשטרה מסרה כי כחלק מהסכסוך הנוראי שני בני אדם נהרגו ועוד אחד נפצע קשה מירי. הסיפור המלא בפנים
מערכת ice | 
ביתו של ברני מיידוף (צילום CORCORAN)
סכסוך משפחתי על בית נופש בפלורידה, אותו השאירה אישה שעברה לגור בדיור מוגן - הסתיים באסון כבד. המשטרה מסרה כי כחלק מהסכסוך הנוראי שני בני אדם נהרגו ועוד אחד נפצע קשה מירי.
כמה מבני המשפחה היו אמורים להתאסף בבית הנופש גילו כי קרוב משפחה נוסף שלא הוזמן כבר נמצא בבית. על פי המשטרה, בן המשפחה הראשון שהגיע בשבת לבית מצא את החשוד בפנים ודרש ממנו לעזוב. אך היורה סירב וירה בו.
למחרת הגיעו שני קרובי משפחה נוספים ומצאו את הדלת נעולה. הם שלחו הודעה לבן המשפחה שנורה, והוא סיפר להם כי ישנה דלת צדדית בבית שפתוחה בעקבות כך שהדלת הראשית ננעלה. כשהם נכנסו, הרוצח החל לתקוף אותם. שניהם הצליחו לבסוף לברוח מהמקום לאחר שאחד מהם שלף את הנשק שלהם והסיח את דעתו של קרוב המשפחה.
השוטרים פרצו בסופו של דבר את דרכם לתוך הבית לאחר שלא הצליחו ליצור קשר עם החשוד. בפנים, הם מצאו אותו מת אחרי שירה בעצמו. שמות בני המשפחה לא נמסרו על ידי המשטרה שהשאירה אותם חסויים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה