משפט

שוד אלים במנזר, סכומי כסף נעלמו - המשטרה חוקרת

משטרת ירושלים פתחה בחקירת אירוע חריג בשבוע שעבר. לפי החשד, אלמונים חדרו למנזר עין כרם, כפתו את אחת הנזירות ונעלמו עם סכומי כסף זר בסכום גדול. מה עומד מאחורי האירוע?
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום דוברות המשטרה)

אירוע חריג ואלים בשכונה הציורית עין כרם, בסמוך לירושלים: אלמונים חדרו בשבוע שעבר למנזר בעין כרם, כפתו נזירה, חסמו את פיה באמצעות דבק מסקינטייפ ונמלטו מהמקום תוך שהם מחזיקים בסכומי כסף גדולים של מטבע זר.


לאחר סריקות נרחבות באיזור הצליחה המשטרה לאתר את אחד מהם. משטרת ירושלים פתחה בחקירת אירוע השוד, וכעת לא ברור מה הרקע לאירוע. לדברי נציג המשטרה, רס"מ שלומי פאר, "שני חשודים נכנסו למנזר, כפתו את אחת הנזירות במקום וסגרו את פיה עם דבק מסקנטייפ והתהלכו בתוך המנזר. הם גנבו מהמקום כסף זר בסכומים גדולים. נזירה נוספת שהייתה במקום התבצרה בחדרה והצליחה להזעיק את כוחות המשטרה״.  

 



בתום פעולות חקירה, נעצר הבוקר (ראשון) חשוד בשנות ה-30 לחיו העוסק כקבלן בתחום התקנה סיבים אופטיים. סנגורו ציין בדיון הארכת מעצרו כי "מדובר באדם שלא מורגל לחקירות משטרה, הוא נמצא מבוהל באופן כללי ומסר את מה שהוא מסר. הוא לא מכחיש את העובדה שהיה במקום ואמר שאינו קשור לאירוע".


השופט ציון סהראי ציין בהחלטתו כי החשד כנגדו אמנם "נמצא ברף שאינו גבוה" אך הורה להאריך את מעצרו ביומיים, לצורך ביצוע השלמת פעולות חקירה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה