משפט

משה חוגג בצרות: רשימה ארוכה של עבירות מין נחשפה

איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים ממשיך להסתבך. הבוקר הותר לפרסום עבירות המין שבהן נחשד. הערר בעניין צו איסור הפרסום נמשך על ידי עורכי הדין
אביחי דלאל |  5
משה חוגג (צילום פלאש 90)
בית המשפט המחוזי בלוד הסיר היום (שישי) את צו איסור הפרסום ופירט את עבירות המין שבעלי בית"ר ירושלים משה חוגג נחשד בהם. עורכי הדין שלו החליטו למשוך את הערר שהוגש בעניין צו איסור הפרסום. 
עורכי הדין משה מזור ועמית חדד המייצגים את משה חוגג, לאחר התייעצות עמו, החליטו למשוך את הערר שהוגש בעניין צו איסור הפרסום. לדבריהם: "ההחלטה התקבלה לאחר הבנה כי מרבית הדברים פורסמו בדרך זו או אחרת ולכן אין עוד טעם בצו במתכונתו זו. הפרסומים גורמים למר חוגג, רעייתו וילדיו נזק כבד שיכול שיהא בלתי ניתן לריפוי לכשיתברר שלחשדות הללו אין ביסוס. אנו קוראים ומבקשים מכלי התקשורת להמתין לפני חריצת דינו של מר חוגג ולא להתבסס על פרסומים שמקורם בבעלי אינטרס".
חוגג חשוד במעשה סדום, מעשים מגונים, סחר בבני אדם, צריכת זנות מקטין, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, גרימת עזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות. פרשת "המשחק הגדול" עוסקת בין היתר גם בהלבנת הון בשווי של מיליוני שקלים. 
 
כזכור, לפני כשבועיים בעקבות חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בשת"פ יחידת יהלום מרשות המיסים, נעצרו 8 חשודים ביניהם אנשי עסקים, בחשד לביצוע עבירות הונאה מתחום המטבעות הקריפטוגרפים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. לאחר חודשים ארוכים של חקירה מורכבת ומסועפת, הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו עשרות שוטרים מיחידת להב 433 על בתיהם ובתי העסק של 8 עצורים ומספר מעוכבים, במטרה לאסוף ראיות ולתפוס מוצגים הקשורים לחקירה.
עפ"י החשד, במהלך תקופה ממושכת, החשודים וביניהם משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים, פעלו בצוותא באופן שיטתי, תוך ביצוע הונאה של משקיעים במספר מיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפים.
 
כמו כן, בשבועיים האחרונים פורסם תחקיר נגד משה חוגג שחושף בעייתיות בקשר בין סוכן הדוגמניות עמרי יערי ב-ITM ומשה חוגג. בתחקיר של ברוך קרא, חושף העיתונאי על מאחורי הקלעים של איש העסקים שנמצא כעת במעצר ואיך, והאם, כפה עצמו על דוגמנית בחדרה: "זה היה הסוד הגדול, הסוד האפל של תעשיית הזוהר. מה קרה שם באותה נקודת מפגש בין הכסף הגדול לדוגמניות צעירות, חלקן קטינות, בסוכנות הדוגמניות ITM (איי.טי.אם), ומה קרה שם לפני כמה שנים עם אותה דוגמנית. היום מופר קשר השתיקה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    טרור של חלאות
    תגובה 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא כבר שם כיפה של צדיקים? הוא אומר בעזרת השם?
    סגור
  • 4.
    מטומטם קטן
    עלית 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא אסף את. הצרות אחת לאחת בכבוד ,עכשיו הוא חוגג אותן,כל הכבוד לו שיחגוג ויהנה מפרי עמלו.משה חוגג,תהנה מהחגיגות.ואם תהיה בבית סוהר,לא תהיה לבד,תשאל איפה. התא של. נתניהו.כדאי לך.שם תחגגו אחד עם ועל אחד על. השני.
    סגור
  • 3.
    גם בית"ר גם יהודי גם ישראלי
    יוסי 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל הקלפים של הטרור הפמיניסטי
    סגור
  • 2.
    עשן
    שמן 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין עשן בלי.......סגרייה בוערת
    סגור
  • 1.
    כמובן. צדיק גדול. עד ש....ואז
    חף מפשע 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מאחל לחלאות מסוגו ( לא חוגג הוא כבר לא חוגג הוא חף מפשע זוכרים, עפ עורכי דינו כמובן) הדוגמא של החלאות כמו המפיק הארווי וינסטיין, או החבר של ברק אפשטיין שתלה עצמו היה צריך להיות תמרור אדום, כולל לעבריין הנמלט מחקירה הבחור היפה שי אביטל. שיתקשרו לכלא לשאול את גדול השחקנים העבריים מאז קום המדינה משה הבורר איבגי. חוגג דואג לרעייתו? היא גם דואגת לו הגולדדיגרית? כי אחרת לא ברור איך היא לא בןעטת לו באשכים לחף מפשע
    סגור