משפט

אלדד פרי הוא יזם הנדל"ן שנורה למוות ברחובות

בפתח בית הכנסת, אלדד פרי, אחד מאנשי הנדל"ן הבכירים בישראל, בשנות ה-40 לחייו נורה למוות עם צאתו מתפילת הבוקר. מדובר באיש עסקים מוכר מאוד שהסתבך כלכלית - אנחנו לא זוכרים במדורי הפלילים אירוע של איש בסדר גודל כזה. גם משטרת רחובות המומה

כפיר אדר |  3
ניידת משטרה אילוסטרציה (צילום דוברות המשטרה)
זעזוע בעולם העסקים והנדל"ן. איש עסקים מוכר מתחום הנדל"ן, בשנות ה-40 לחייו, נורה למוות הבוקר (שישי) ברחוב מרדכי בשיסט בעיר רחובות כאשר החשד הראשוני הוא שמדובר בהתנקשות. לאחר מכן, שמו הותר לפרסום ומדובר באיש העסקים אלדד פרי.
גורמי רפואה שהגיעו למקום ניסו לבצע בו החייאה אך לבסוף קבעו את מותו במקום. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע. אותו איש עסקים היה מסובך לאחרונה בבתי המשפט בשורה של אירועים שגרמו לו להקלע לסיטואציה לא פשוטה.
לפי בדיקה ראשונית עולה כי הקורבן הגיע לתפילה בבית הכנסת בחווה החקלאית בעיר בשפלה, כשמולו הגיח רוכב אופנוע, פתח לעברו בירי שהביא למותו ונמלט מהמקום. החוקרים של משטרת רחובות מנסים לאתר מצלמות אבטחה על מנת לעלות על היורה ולהגיע אליו בהקדם. 
כזכור, פרי הסתבך מאוד כלכלית ואנשים בעולם התקשורת המכסים את התחום הפלילי טוענים כי מדובר באירוע נדיר כאשר הנרצח הוא איש בסדר גודל כזה. גם משטרת רחובות המומה מהמקרה ומנסה לספק תשובות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פעם צחקתי היום יש לי חשד כבד ששופטים בישראל מפחדים
    דורש סדר 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מחייב סדר משורש היסוד
    סגור
  • 2.
    פעם צחקתי היום יש לי חשד כבד ששופטים בישראל מפחדים
    דורש סדר 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מחייב סדר משורש היסוד
    סגור
  • 1.
    מתי יורידו את אייל גולן? (ל"ת)
    תושב רחובות 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור