משפט

צפו: גל גברעם מעידה בדמעות: "קיבלתי סטירה מצלצלת"

אחרי הפרשה שהתפוצצה בעניין סוכן הדוגמניות שי אביטל והחשיפה של גל גברעם אודות הטיפול המזלזל שזכתה לו כשהגיעה להגיש תלונה נגדו, יוצאת האח הגדול מגיעה לועדה בכנסת, "לא משנה כמה עוקבים יש לי, אני אזרחית"
מערכת ice |  4
גל גברעם, שי אביטל (צילום אינסטגרם/ גל גברעם, פייסבוק/ שי אביטל, מתוך אתר משטרת ישראל)
יוצאת האח הגדול ואושיית הרשת גל גברעם ששמה עמד לאחרונה בכותרות בהקשר לפרשת ההטרדות של שי אביטל הגיעה הבוקר לכנסת בעקבות התלונה שביקשה להגיש ונענתה בזלזול במשטרה. גבערם הגיעה למשכן הכנסת לדיון בוועדה לקידום האישה ושוויון מגדרי בה סיפרה על חוויותיה מהגשת התלונה במשטרה שלא טופלה כראוי. 
במהלך הדיון בועדה אמרה כוכבת הריאליטי, "שמעתי על חוקרת שהיתה מאוד נעימה ואמרתי לבן זוג שלי לפני שנכנסו שאני מבקשת את החוקרת הזאת. אם היו אומרים לי שהיא בחקירה וזה סיפור, תבואי מחר - הייתי באה. לא ציפיתי שיעמדו דום בשבילי הגעתי במסיכה ובבגדים שחורים שלא יזהו אותי כי זה לא משנה כמה עוקבים יש לי באינסטגרם וכמה קמפיינים עשיתי. אני אזרחית  שבאה למשטרה וביקשה את העזרה שלה ופשוט קיבלתי סטירה מצלצלת".
כזכור, לפני כשבועיים התפוצצה פרשת שי אביטל שהתפרסמה בתוכנית הצינור ברשת 13 ובתוכנית חשיפה בקשת 12. הפרשייה חשפה ניצול מיני והטרדות מיניות של סוכן דוגמניות כלפי מיוצגותיו. גברעם חשפה באינסטגרם שלה סמוך לפירסום התחקירים כי היא הגיעה למשטרה לשם הגשת תלונה נגד סוכן הדוגמניות על מקרה שארע לפני כמה שנים ופנייתה למשטרה טופלה בזלזול כשטענו כלפיה, "למה באת רק עכשיו".
העניין עורר סערה רבה ובעקבות כך מגישי התוכניות שחשפו את הפרשה אף הציעו את סיועם וליווים לנשים המעוניינות להתלונן בעניין אביטל כדי להקל על החשש שנוצר בעקבות המקרה של גברעם והבוקר היא הגיעה להציג אתהמקרה שלה בפני הועדה בכנסת.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הזויי
    יעל 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסבירו לי על מה כול הרעש,אולי התלונה שלה תסתיים בהתעמרות ,וממש לא תקיפה מינית. כול נשות התחקיר של גיא לרר ושל חיים אתגר, לא מדברים עליהן,והן ממש נפגעו. והתופסת גל הזו,לא מפסיקים לדבר. מדינת העוקבים,בושה.
    סגור
  • 3.
    מחפשת צומי
    גל 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ו"למה הגעת עכשיו" זו שאלה לגיטימית, שלא בהכרח מגיעה ממקום ביקורתי. ואגב, המסכה לא מונעת מאף אחד מלזהות אותך... למקרה שלא שמת לב לזה בעצמך.
    סגור
  • 2.
    מלכה כלה היא עשתה דוחה
    הנביאה 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא טיפשה כמה עוקבים על גזלה יוצר על קורבן למה להם פירסום ואביונים שנגזלו שהם עמדו עליהם על מלא עוקבים כנגדם, וגם רודפת בנים אוי עברה את הגבול
    סגור
  • 1.
    שרלילה עם עוקבים
    עמוס הנוקד 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם לא היו לה עוקבים ברשת, אף אחד לא היה מתייחס אליה, כולל אבא שלה.
    סגור