משפט

ימינה תאלץ לשלם פיצוי בגין ספאם בחירות, כמה יקבל התובע?

לאחר שעו"ד אבישי אסטרין תבע את המפלגה של בנט בעקבות מסרונים שקיבל, על אף שביקש מפורשות לא לקבל הודעות מסוג זה, החליט בית המשפט כי הוא יוכנס ל'רשימה שחורה', לא יקבל שוב הודעות ויזכה ל-3,500 שקל מהמפלגה, שחתומה על תקדים
כפיר אדר |  2
שירלי פינטו ונפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
באופן תקדימי, תשלם מפלגה פיצוי בגין משלוח מסרוני בחירות, זאת לאחר שבית המשפט נתן תוקף של פסק דין להסכם פשרה בין מפלגת ימינה והתובע עו"ד אבישי אסטרין. בהתאם להסכם תשלם ימינה סכום של 3,500 שקל לתובע והיא תכניס את שמו "לרשימה שחורה". 
לדברי עו"ד תום שנפ, עורך דינו של התובע: "במהלך הבחירות האחרונות מפלגת ימינה שלחה לתובע מסרונים, למרות שביקש מפורשות לא לקבל הודעות מסוג זה. לאחר שהוגשה תביעה בנושא לבית המשפט, המפלגה בחרה לקחת אחריות על מעשיה, ולפצות את התובע בסכום של 3,500 שקל בגין 4 הודעות מטרידות שקיבל".
"בנוסף המפלגה התחייבה להכניס את התובע לרשימה שחורה, להימנע משליחת הודעות נוספות בעתיד, ולעבוד בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות. מדובר בהישג יוצא דופן כאשר בפעם הראשונה מפלגה תפצה אזרח על ספאם בחירות ששלחה אליו בניגוד לרצונו".
מימינה נמסר בתגובה: "עו"ד אסטרין פנה למפלגה לפני מספר חודשים אך שלח את המכתב לביתו הפרטי של רה"מ. מיד ברגע שהתוודענו לפנייתו, יצר היועץ המשפטי של המפלגה קשר עם הנ"ל וסיכם עמו סכום פיצוי ששולם בסוף השבוע האחרון. כמו כן, הוסר מס' הסלולרי של התובע מרשימות תפוצה של המפלגה. אנו פועלים בהתאם לחוק ולכל הכללים וההוראות, ובליווי ייעוץ משפטי צמוד. ככל שנופלת תקלה תחת ידינו, איננו מתביישים לתקן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממשלת הרשעה והרע בארץ
    מוטיבוביץ 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך נפלנו שודדנו שקמה ממשלת הרשעה. בנט ליברמן יאיר לפיד איילת שקד ליברמן הוא מרגל רוסי..אני מקווה ש הקב"ה ישמיד ומיד אותם מין העולם.
    סגור
  • 1.
    גנבים שקרנים ונוכלים מפלגת ימינה וליברמן המרגל הרוסי (ל"ת)
    מוסקוביץ 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור