משפט

לאחר העדות הקשה: בריטני ספירס לא תשוחרר מהאפוטרופסות של אביה

בשבו שעבר העידה בריטני ספירס כנגד אביה בבית המשפט, בטענה כי האפוטרופסות שלו עליה מזיקה לה וכי היא חווה התעללות ממנו. העדות עוררה הדים ברחבי העולם, אך בית המשפט העליון בלוס אנג'לס לא פסק לטובתה
שירה יום טוב | 
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
למרות העדות הקשה שנתנה כוכבת הפופ בריטני ספירס, בית המשפט העליון בלוס אנג'לס דחה הבוקר (חמישי) את בקשתה לשיחרור מהאפוטרופסות של אביה עליה. משפטה של ספירס לווה בסיקור רחב מסביב לעולם ועורר עניין רב בעקבות תנועת המחאה FreeBritne שבשנים האחרונות פועלת כדי לחשוף התעללות של יחסי האפוטרופסיות של אביה כלפיה. 
כזכור, בשבוע שעבר העידה ספירס בבית המשפט בדיון בתביעה, בו סיפרה על השליטה המוחלטת של אביה בחייה. בעדותה של הזמרת, חשפה כי אביה מטיל עליה מגבלות על פעילותה, ומשחרר לה קצבה חודשית מבישה בגובה של 2,000 דולר. עוד סיפרה ספירס הבת על התקן תוך-רחמי שמונע ממנה להיכנס להיריון.  ספירס חתמה את עדותה ואמרה, "אני מאמינה שהאפוטרופוסות הזו מתעללת, אני מרגישה שאני לא יכולה לחיות חיים שלמים. האפוטרופוסות הזו יותר מזיקה לי ממועילה. מגיע לי שיהיו לי חיים".
על אף שהעדות זעזעה את העולם, פסיקת בית המשפט לא קיבלה את טענותיה והיא תישאר תחת האפוטרופסות של אביה, ג'יימי ספירס שמחזיק בין היתר בכלל נכנסיה המוערכים בכ-60 מיליון דולר. 
במהלך הדיון בבית המשפט הלילה, אמר ספירס האב לעומת עדותה, "או שטיעוניה של גברת ספירס יוכחו כנכונים - ואז יש לנקוט בפעולת תיקון נחושה, או שהם יוכחו כשקריים ודינו של הליך האפוטרופסות להימשך". עוד טען כי  "בלתי מתקבל על הדעת" שבית המשפט או האפוטרופסים לא ייקחו ברצינות את דבריה בשבוע שעבר.
אביה של הכוכבת אמר כי הוא הצטער עד עמקי נשמתו לשמוע את הדברים שנאמרו בעתודה. אך עם זאת דחה את טענותיה שהופנו נגדו ואמר לה כי היא צריכה לספק לכך הוכחות, אך מכיוון ש"הדברים לא נכונים", לדבריו, היא לא תצליח בכך. עוד אמר האב כי הוא מבקש לערוך חקירה על ההאשמות שהוטחו נגדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה