משפט

המועדון האהוב נסגר לצמיתות: "סיכון ממשי לציבור המבלים"

צו סגירה שיפוטי לצמיתות למועדון ה"קטארה" ברחוב ההסתדרות בגזרת משטרת זבולון מחוז חוף, בעקבות ריבוי אירועים פליליים. בית המשפט נעתר לבקשת משטרת תחנת זבולון מחוז חוף והורה על סגירת מועדון בשל פעילות ללא רישיון וריבוי תקריות אלימות
מערכת ice | 
מועדון-אילוסטרציה (צילום unsplash)
בית משפט השלום בחיפה הורה ביום שישי האחרון על סגירת מועדון "קטארה", הממוקם ברחוב ההסתדרות בגזרת משטרת זבולון בעיר חיפה, זאת לאחר שיחידת היועמ"ש במחוז חוף יחד עם משטרת זבולון ורישוי עסקים, הציגו כי המועדון פועל ללא רישיון עסק ודרשו להוציא צו סגירה שיפוטי למקום בטענה כי המועדון מהווה סיכון ממשי לציבור המבלים ומהווה מחולל פשיעה אזורי.
המועדון, החל לפעול במאי 2024 אך נתקל בסירוב להנפקת רישיון עסק בשל התנגדות המשטרה. עוד נטען כי במקום אירעו מספר תקריות אלימות חמורות מאז פתיחתו, וכן הוצגו בפני בית המשפט נתונים המצביעים על ניצול המקום לביצוע עבירות פליליות ומחשש לשלום הציבור.

בפסק הדין ציין השופט כי אין מחלוקת על כך שהעסק פועל ללא רישיון וכי יש בכך הפרה של חוק רישוי עסקים. הוא הדגיש את הסיכון לציבור הנובע מהמשך פעילות המקום, וקבע כי על על אף הפגיעה בזכות לחופש העיסוק, יש מקום לסגור את המועדון באופן מיידי ולצמיתות וחל איסור על  להפעיל את המועדון. למשטרה עומדת הסמכות לאכוף את צו הסגירה בכל נקודת זמן. 
בית המשפט החליט לסגור את בית העסק זאת לאחר ששקל את מכלול הראיות לרבות אירועי האלימות הרבים שארעו בו והן על סמך מידת האמון המועטה שניתן לתת בבעל העסק. בשל כל אלה החליט ביהמ"ש לשים לב לכלל הממצאים לרבות עברו של בעל העסק שהפעיל בעבר עסקים דומים, בימ"ש החליט לסגור לצמיתות ותיאסר העברת בעלות העסק לאדם אחר , המשטרה תוסמך לאכוף צו זה וכניסה לבית העסק כדי להבטיח את שלום הציבור .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה