משפט

מעל 170 אלף שקל, סמים ואופנוע: משטרת ישראל בתפיסה חריגה

במהלך פשיטה באור עקיבא, שוטרי משטרת ישראל חשפו 72,000 שקל במזומן, המחאות על סך 99,000 שקל החשודים כפדיון מפעילות פלילית, 1,150 דולר וסמים החשודים כקוקאין, ועצרו חשוב בשנות ה-20 לחייו שנכלא בסיום חקירה
מערכת ice | 
התפיסה של המשטרה (צילום דוברות משטרת ישראל)
שוטרי תחנת חדרה של מרחב מנשה במחוז חוף של משטרת ישראל ביצעו פשיטה משטרתית בבית פרטי בעיר אור עקיבא, שם חשפו 72,000 שקל במזומן, המחאות על סך 99,000 שקל החשודים כפדיון מפעילות פלילית, 1,150 דולר וסמים החשודים כקוקאין.
במסגרת מבצע ״בלימה ארצי״ שעליו הכריז המפכ״ל דני לוי לסיכולי פשיעה ומאבק המשטרה בנגע הסמים בדגש על עבירות של סחר והפצת סמים, ביצעו שוטרי תחנת חדרה מרחב מנשה  פעילות יזומה לסיכול ואיתור עבירות אלו
במהלך הפעילות בוצע חיפוש על פי צו בבית ובקטנוע אשר במהלכו השוטרים חשפו סכום כסף רב בשווי של למעלה מ-100,000 שקל וסמים מסוג קוקאין, אשר על פי החשד הכספים שימשו כפדיון לסחר בסמים והסמים שנתפסו מיועדים להפצה.
החשוד, תושב אור עקיבא בשנות ה-20 לחייו, נעצר על ידי השוטרים לחקירה בתחנת חדרה ובסיומה נכלא. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט. הכספים והסמים נתפסו והועברו להמשך מיצוי חקירת ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה