משפט

חברת התקשורת של הקונספירטור תפורק; תשלם מיליארד דולר פיצויים

נכסיה של Infowars, פלטפורמת התקשורת של מפיץ תיאוריות הקונספירציה אלכס ג'ונס, יימכרו במכירה פומבית על מנת לגייס מיליארד דולר. הסכום ישולם למשפחות קורבנות הירי בסנדי הוק
שרון בירקמן | 
אלכס גונס הקונספירטור שחוייב לשלם להורי הקורבן
נכסי הפלטפורמה התקשורתית Infowars, שבבעלות הקונספירטור אלכס ג'ונס, יימכרו במכירות פומביות, כדי לסייע בהחזרת יותר ממיליארד דולר שנפסקו כפיצויים למשפחות הקורבנות של הירי בבית הספר היסודי סנדי הוק. 
המכירות צפויות להתחיל בנובמבר הקרוב. השופט שינה הוראה קודמת שנתן, כך שהנאמן המפקח על הליך הפשיטת רגל של ג'ונס ישלוט בכל נכסי החברה האם, Free Speech Systems. המכירות יכללו גם מכירת קניין רוחני כמו סימני מסחר, חומר מוגן בזכויות יוצרים וחשבונות מדיה חברתית; חשבונות המדיה החברתית האישיים של ג'ונס לא ייכללו במכירה, אך הנאמן הודיע כי יבקש אישור למכירתם.

בין השנים 2012 ל-2022, ג'ונס הפיץ תיאוריות קונספירציה לפיהן הירי בבית הספר היה למעשה תרגיל. הורי קורבנות האירוע הגישו כנגד ג'ונס תביעות אזרחיות ואף העידו במשפטים על הטרדות ואיומים שספגו מתומכיו. כנגד ג'ונס נפסקו סכומי פיצוי המסתכמים בכמיליארד דולר והוא נקלע לחובות כבדים. 
למרות ההפסד המתקרב, ג'ונס הודיע שהוא מעוניין להמשיך לשדר את תכנית האירוח המקוונת שלו, ובכלל זה הקמת אתר חדש ושימוש בחשבונות ברשתות החברתיות. ג'ונס הזמין את תומכיו לרכוש את נכסי Infowars, מה שיאפשר לו להמשיך להנחות את התוכנית שלו בעיר הולדתו, אוסטין, טקסס.
לא ברור כמה כסף יתקבל ממכירת פלטפורמת התקשורת ומה יהיה חלקם של הורי הקורבנות אחרי שעורכי דין ומומחים פיננסיים יגבו את שכרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה