משפט

עוקץ הוויזות הגדול בישראל נחשף: "נעלם לי עם 20 אלף שקל"

התופעה האכזרית נמשכת: ישראלים רבים שמנסים להוציא ויזה לקנדה, נקלים בנוכלים ורמאים, שמבטיחים לכם תהליך של ייעוץ והכוונה, אך נעלמים עם הכסף. אחת הקרבנות מספרת: "הוא נעלם עם 20 אלף שקל ששילמנו לו. היינו בשוק. שמענו שמועות שהוא עזב את הארץ"
מערכת ice |  1
תיירות (צילום shutterstock)
בחודשים האחרונים יחידת ההונאה של מחוז ת"א ביחד עם היחידה למאבק בפשיעה חמורה של רשות המיסים (יהלם), פתחו בחקירה סמויה ומורכבת, בחשד לעבירות מרמה, קשירת קשר, הלבנת הון, עבירות מס ועבירות זיוף, במעורבות של מספר חשודים, אשר הציגו מצגי שווא תוך התחייבות להנפיק אשרות עבודה לקנדה ועקצו ישראלים בסכומים שמגיעים לכמעט מיליון שקל.
אבל אם חשבתם שהעניין נפתר בכזו קלות, כדאי שתחשבו שוב - על פי פרסום היום (חמישי) ב-N12, ישנם עשרות קרבנות חדשים בישראל שנופלים להונאת הוויזות ואשרות העבודה לקנדה, בה נעקצו לכל אחד מהם עשרות אלפי שקלים.
כך למשל סיפרה ל-N12 ס', שניסתה להוציא ויזה לקנדה יחד עם משפחה ולהגר לשם. ס' סיפרה שהיא בדקה את הנושא, ופנתה ליועץ שיעזור לה לטפל בבקשה של המשפחה ויעזור להם עם הבירוקרטיה הכרוכה בכך.
היא ובעלה ישבו לפגישה איתו, ושום דבר לא נראה להם חשוד. הם שילמו לו שכר טרחה של 20 אלף שקל כפי שדרש, ומאז העניין הפך למסובך במיוחד. ס' סיפרה כי התהליך לקח להם שנה ושלושה חודשים.

בהמשך, כשהעניין הפך לחשוד במיוחד, ס' סיפרה כי: "כעבור כמה זמן, הוא הפסיק להיות איתנו בקשר. הוא לא ענה לטלפונים, כשהלכנו פיזית למשרד שלו ראינו שהדלת סגורה, אין יותר שלט ושהמשרד ריק. הוא נעלם עם 20 אלף שקל ששילמנו לו. היינו בשוק. שמענו שמועות שהוא עזב את הארץ".
בקבוצות שונות בפייסבוק בנושא הגירה לקנדה, ישנם הרבה מאוד פוסטים שעולים לאחרונה על עוקץ ויזות גדול של "יועצים" שמבטיחים אבטחות ובורחים עם הכסף. אז אם אתם מתכננים להוציא ויזה בקרוב לקנדה, כדאי לכם לבדוק טוב טוב את העניין ולוודא שלא נפלתם על נוכלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלל ברזל: אף פעם לא לשלם מראש
    גדעון 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא בתשלומים לפי התקדמות העבודה.
    סגור