משפט

שודדי מכונות השתייה בישראל נחשפים: כך פועלת שיטת העוקץ

משטרת ישראל הודיעה כי במהלך הלילה התקבל דיווח על התפרצות בבני ברק. השוטרים הגיעו במהירות והבחינו בחשוד שעוכב על ידי אזרחים, לצד מכונת שתייה שנפרצה. אחרי סריקות, חשוד נוסף נתפס, כשברשות השניים נתפסו 2,150 שקל מזומן, מכשיר לספירת כסף, כלי פריצה כגון מברג, קטר ומברגה, אשר שימשו אותם. השניים נכלאו והחקירה בעניינם נמשכת
מערכת ice | 
מכונות אוטומטיות ברכבת (צילום יחצ)
במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל הלילה (בין שלישי לרביעי) דיווח דרמטי מאזרחים על התפרצות ברחוב חזון איש בעיר בני ברק. שוטרי הסיור של תחנת המשטרה בני ברק - רמת גן הגיעו במהירות שיא למקום והבחינו בחשוד שעוכב על ידי אזרחים, שלא נתנו לו לברוח מהמקום, כאשר בסמיכות למקום הם הבחינו במכונת שתייה שנפרצה.
השוטרים ערכו סריקות ואיתרו חשוד נוסף. בחיפוש על החשוד נתפסו 2,150 שקל מזומן, מכשיר לספירת כסף, כלי פריצה כגון מברג, קטר ומברגה, אשר שימשו את שודדי מכונות השתייה עם שיטה אכזרית שעדיין לא ידוע האם הם פרצו באותה צורה וגנבו מאוד מכונות שתייה בישראל.
השוטרים עצרו את שני החשודים (תושבי אשדוד בני 33 ו-43) שעל פי החשד פרצו למכונת שתייה וגנבו ממנה את הכסף. שני החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה של משטרת בני ברק - רמת גן שבסיומה הם נכלאו. הבוקר שני החשודים יובאו לדיון בבית המשפט השלום בתל אביב. המשטרה מסרה כי החקירה בעניינם נמשכת.
מכונת השתייה שנפרצה (צילום: דוברות משטרת ישראל)
אמצעי הפריצה והכסף שנתפס אצל החשודים (צילום: דוברות משטרת שיראל)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה