משפט

הזמרת האהובה הואשמה בתקיפת שוטרים: "אשבור לך את השיניים"

סמנתה פוקס, אחת מהכוכבות הגדולות בתולדות עולם המוזיקה, נעצרה בתחילת השנה אחרי שהתפרעה במטוס, תקפה את צוות הדיילים ואת השוטרים שעצרו אותה. כעת, בית המשפט גזר עלייה עונש מאסר על תנאי לשנה, קנס כספי ועבודות שירות. התמלולים מבית המשפט לא משאירים מקום לספק. עורך דינה טוען: "היא סובלת מדיכאון קשה"
מערכת ice | 
סמנתה פוקס (צילום אינסטגרם samanthafoxofficial@)
סמנתה פוקס, אחת מהכוכבות הגדולות בתולדות עולם המוזיקה, הסתבכה בענק, אחרי שנעצרה בתחילת השנה, זאת לאחר שעל פי דיווחים היא השתכרה והחלה להתפרע בטיסה אליה עלתה ממינכן שבגרמניה לבירת אנגליה, לונדון, שם אמורה הייתה להופיע.
הזמרת בת ה-58 טסה עם חברת בריטיש איירוויז. על פי הדיווחים, פוקס החלה לריב עם אחד הנוסעים בטיסה והתפרעה במטוס. רגע לפני ההמראה, המטוס חזר לגייט וכל הנוסעים הורדו ממנו, כאשר המשטרה עלתה ועצרה את כוכבת העל, לא לפני שזו ניסתה לתקוף את השוטרים ואיימה עליהם.
אתמול (שלישי) דווח בתקשורת האמריקאית שפוקס הודתה בפני בית המשפט בהאשמות נגדה, והשופט החליט לגזור עליה קנס כספי, עונש מאסר על תנאי לשנה ועבודות שירות. במשפט נגד הכוכבת נטען כי היא הייתה שיכורה והתנהגה בצורה "גסת רוח ואלימה.
על פי הטענות, פוקס תקפה את השוטרים שעצרו אותה ואיימה על אחד מהם: "אני יודעת איפה אתה גר, אני אשבור לך את השיניים". לשוטר אחר אמרה: "אידיוט ג'ינג'י", ואיימה עליו: "בעוד יומיים אני אלך לטלוויזיה ואספר לכולם עלייך".
לטענת עורך הדין, פוקס התנהגה בצורה הזאת מכיוון שהיא "סובלת מדיכאון, ומהפרעת קשב וריכוז. לאחר התקרית היא הביעה את תדהמתה ממעשיה והתנצלה על כך שגרמה למטוס לחזור לשער". עוד טען כי היא "חוותה התקף חרדה קשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה