משפט

הלם בנתב"ג: זה הפריט "התמים" שהסגיר את הנוסע

נוסע שהתנהג בצורה מחשידה בטרמינל 3 בנתב"ג, עורר את חשדם של בלשי המשטרה, ובחיפוש בכבודה שלו נמצאה כרית "תמימה", בה הוסתרו אריזות של זרעי קנאביס במשקל של כ-4.3 ק"ג
מערכת ice | 
מכס (צילום פלאש 90/ משה שי)
בלשי יחידת הבילוש המיוחדת 747 של משטרת ישראל בנתב"ג הבחינו אמש (ראשון) במהלך פעילות מבצעית סמויה בטרמינל 3, בנוסע שהגיע ארצה בטיסה מספרד המתנהג באופן מחשיד. 
בתוך כך, הבלשים עיכבו את החשוד טרם יציאתו מהטרמינל ובחיפוש בכבודתו חשפו כרית שינה "תמימה" שבתוכה גושים חשודים שהתגלו כאריזות של זרעי קנאביס במשקל של כ-4.3 ק"ג.
השוטרים עצרו את החשוד - תושב אילת בשנות ה-20 לחייו, שנלקח לחקירה במשרדי מרחב נתב"ג ובסיומה נכלא,  כאשר הבוקר תבקש המשטרה מביהמ"ש להאריך את מעצרו בחשד ליבוא סמים לשטח מדינת ישראל.
הכרית "התמימה" בה נתפסו זרעי הקנאביס (צילום: דוברות משטרת ישראל)
זו ממש לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שבנתב"ג תופסים הברחות כאלה. רק אתמול, שוטרי מחוז מרכז במרחב נתב"ג עצרו 2 תושבי לוד וכפר קאסם, לאחר שנתפסו ברשותם חומרים החשודים כסם מסוג אקסטזי.
השוטרים עצרו את השניים לאחר קבלת דיווח מגורמי הביטחון בנתב"ג בדבר רכב ובו שני נוסעים שהגיעו לשער המהיר כשבבידוק נתפסה שקית המכילה כדורים החשודים כסם מסוג אקסטזי.  השניים נעצרו לחקירה,  ובהתאם לממצאיה הוארך מעצרם בבימ"ש עד לתאריך 27.8.24 וכלל החומרים שנתפסו הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של  משטרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה