משפט

רשות המסים חושפת: זה מה שאסור לכם להכניס לישראל

רשות המסים מפרסמת את הרשימה על מה צריך להצהיר בכניסה לישראל: הלבשה, הנעלה ותמרוקים אישיים: יש לדווח אם מדובר בסוגים ובכמויות שלא סביר שאדם ייקח עמו במטען. שימו לב: ההגבלה נוגעת לכמות ולא לשווי. מי שלוקח עמו פריטים בכמות סבירה לצורכי נסיעתו, לא נדרש להצהיר עליהם גם אם הם יקרים מאוד
מערכת ice |  2
רשות המסים (צילום shutterstock)
החודש צפוי להיות חודש עמוס בישראלים שטסים לחו"ל. אם אתם ביניהם, בתקווה שלא יבטלו, ברשות המסים פרסמו מדריך מכס מקוצר לנוסע השב מחו"ל, כדי להקל עליכם את הליך שחרור החפצים שאתם מביאים מחו"ל.
אז על מה צריך להצהיר? הלבשה, הנעלה ותמרוקים אישיים: יש לדווח אם מדובר בסוגים ובכמויות שלא סביר שאדם ייקח עמו במטען. שימו לב: ההגבלה נוגעת לכמות ולא לשווי. מי שלוקח עמו פריטים בכמות סבירה לצורכי נסיעתו, לא נדרש להצהיר עליהם גם אם הם יקרים מאוד.

כמו כן, משקאות אלכוהוליים: יין בכמות העולה על 2 ליטר, וכל משקה משכר אחר (כגון ויסקי) בכמות העולה על 1 ליטר. תמרוקים כוהליים (כגון בושם) בכמות העולה על 250 מ"ל (רבע ליטר). טבק בכמות העולה על 250 גרם, או מעל פאקט אחד במקרה של סיגריות.
עוד הוסבר כי יש 2 מסלולי כניסה לארץ: מי שלא צריך להצהיר עובר במסלול הירוק ומי שצריך להצהיר  עובר במסלול האדום. ברשות המסים ממליצים לבדוק היטב באתר GOV כדי לוודא מה מותר או אסור לכם להכניס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בזבז זמן
    כתבה מיותרת 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקר על כלום
    סגור
  • 1.
    האמת זיהום אויררשום על שמה
    דני צור 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבר רפאלי מגיע יותר
    סגור