משפט

הזמר הישראלי הגיש תלונה על התחזות והונאה: "עושקים וגונבים כסף"

הזמר האהוב שמעון בוסקילה הגיש תלונה במשטרה על התחזות והונאה, זאת לאחר שאדם המתחזה אליו פתח לאחרונה דף מעריצים בפייסבוק של הזמר, בו דרש מאנשים, מבוגרים בעיקר, פרטים אישיים וגנב מהם כסף במרמה, תוך הוא מתחייב שיעביר להם כרטיסים להופעה: "עצוב מאוד שאנשים עושקים אנשים מבוגרים ותמימים"
מערכת ice |  2
משטרה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ משה שי)
הזמר האהוב שמעון בוסקילה הגיש תלונה במשטרה על התחזות והונאה, זאת לאחר שאדם המתחזה אליו פתח לאחרונה דף מעריצים בפייסבוק של הזמר, בו דרש מאנשים, מבוגרים בעיקר, פרטים אישיים וגנב מהם כסף במרמה, תוך הוא מתחייב שיעביר להם כרטיסים להופעה.
על פי הפרסום ב"וואלה" היום (חמישי), אותו מתחזה פתח חשבון מעריצים בשמו עם תמונה זהה לתמונה של החשבון האמיתי. הוא אמר לחלק ממעריציו של בוסקילה כי הוא יעביר להם את הכרטיסים להופעה, ולצורך כך ביקשה מהם לשלוח לו לינק עם הקוד שקיבלו.
ברגע שהעבירו לו את הקוד, הוא פרץ לפלאפון שלהם, לחשבונות הבנק שלהם ובכך הוא עקץ מהם כספים. בוסקילה ההמום הגיב על כך ל"וואלה": "עצוב מאד שאנשים עושקים אנשים מבוגרים ותמימים וגונבים מהם פרטים דרך השם שלי".
כזכור, רק לאחרונה השתתף בוסקילה ביום שידורים מיוחד של רדיוס FM100 בכפר המכביה, שם שר יחד עם אושר בצלאל, מפקדת בקורס תצפיתניות שבשבת השחורה איבדה הרבה חיילות שאותן הכשירה, את השיר "יא מאמא" לזכרה של החיילת מאיה ויאלובו פולו ז"ל שנפלה במוצב נחל עוז.
במסגרת השידורים הזמר שמעון בוסקילה ציין: "אני מזדהה איתכם ,אני במקור מנתיבות, אני קורא להחזרת החטופים שיחזרו בשלום הביתה , כמה שיותר מהר, ולכם שמתארחים- אני נותן לכם חיבוק ענק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משעמם
    הוא לא מעניין בכלל 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה הוא לא יעשה בשביל לחזור לתודעה
    סגור
  • 1.
    פרדוקס!!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה רוצה לדעת שלפניך אדם ישר, פשוט שאל אותו.אם הוא משיב בחיוב זה סימן שמולך עומד רמאי-גראוצ'ו מרקס שחקן קולנוע אמריקאי!!!!!
    סגור