משפט

דרמה בעולם הספורט: ההתאחדות הגישה עתירה בנוגע להשעייתו של רביבו

הנבחרת האולימפית של ישראל ספגה אמש מהלומה, כאשר התבשרה כי ההשעיה של רוי רביבו עדיין בתוקף וכי הוא לא יוכל לשחק בשני המשחקים הראשונים של הנבחרת בטורניר הקדם אולימפי. האם העתירה נגד ההחלטה תשנה את התמונה ברגע האחרון?
דוד זולדן | 
רוי רביבו (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
הדריכות נרגשת לקראת המשחק מול מאלי וכמובן לאור העובדה שרוי רביבו, לא ישחק בשני המשחקים הקרובים לאור מחדל התנהלותי שנחשף הבוקר ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet. ההתאחדות הגישה עתירה לבית הדין לערעורים בספורט (CAS) והתשובה תתקבל בתוך יממה (שעות ספורות לפני ההתמודדות). את מקומו בהרכב יתפוס נועם בן הרוש. בין הקורות יפתח עומר ניראון לאור פציעותיהם של דניאל פרץ (שלא טס לפריז) וניב אליאסי (שהצטרף היום, אך אינו כשיר).
מאמן הנבחרת גיא לוזון התייחס למשחקה הראשון של הנבחרת באולימפיאדה מאז 1976: "מתרגשים מאוד מהכול, אבל צריכים להביא תוצאות בסופו של דבר. אנחנו מפוקסים במשחק ובשיטה שלנו". על היריבה: "מאלי פיזית מאוד, יש לה שחקנים מהירים עם יכולת אישית גבוהה".
לוזון ניסה לחמוק מסאגת רביבו: "זה לא עניין מקצועי, אז אני לא מתעסק בזה". עוד הוסיף: "מי שנמצא כאן הוא הטוב ביותר". על מחאות אפשריות בזמן המשחקים: "מחאות רחוקות מלהטריד אותי, אני לא מתעסק בשטויות. שהצרות שלנו יהיו ששחקנים שלנו יחגגו מול יציעים עם דגלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה