משפט

האנטר ביידן מתחרט: יבטל את התביעה נגד רשת פוקס?

שעות ספורות לאחר שאביו הודיע על פרישתו מהמרוץ לנשיאות ארצות הברית, החליט בנו של המועמד הדמוקרטי למשוך את התביעה שלו כנגד רשת החדשות השמרנית, במסגרתה טען כי הפיצה נגדו "פורנו נקמה". למרות שנראה כי פרשיה זו נסגרה, זוהי לא הצרה המשפטית היחידה עמה הוא מתמודד
מערכת ice | 
ג'ו ביידן ובנו האנטר (צילום shutterstock/ Alexandros Michailidis, יוטיוב/ Fox News)
שעות אחרי שהודיע אביו כי פרש מהמרוץ לנשיאות, הודיע בנו של ביידן, האנטר, כי הוא מושך את התביעה שלו נגד רשת פוקס. ביידן הבן תבע את הרשת לאחר שזו פרסמה סדרה שהציגה "משפט דמה" בשישה חלקים על עסקיו בחו"ל, שזכו לביקורת ציבורית והאשמה כי הם אינם חוקיים. ביידן לא הורשע בבית המשפט האמתי בגין העבירות המיוחסות לו בסדרה.
הרשת הורידה את הסדרה לאחר שאיים בתביעה, אך למרות ההורדה החליט לתבוע את החברה וטען כי מדובר בהפצה של "פורנו נקמה". לדבריו, במהלך הסדרה הופצו תמונות אינטימיות שלו. רשת פוקס טענה בתגובה כי היא פעלה בהתאם לתיקון הראשון לחוקה המבטיח לה חופש ביטוי. בכיר ברשת טען כי מדובר בתביעה פוליטית לחלוטין. על-פי דיווח CNN לא ברור אם להחלטה של אביו של האנטר ביידן הייתה השפעה על החלטת בנו לוותר על התביעה. 
האנטר ביידן תמך בהחלטת אביו ופרסם הצהרה בה הוא מודה לו בתור נשיא ארה"ב. מעבר לתביעה, שבוטלה כעת, ביידן הבן מעורב במספר פרשיות משפטיות. רק החודש הוא הורשע ברכישת נשק תוך שהיה מכור באופן אקטיבי לסמים. בספטמבר צפוי ביידן הבן להתחיל משפט על בגין העלמת מס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה