משפט

אימה בלב תל אביב: שודד הזקנות הסדרתי גורם לבהלה אדירה

משטרת ישראל חשפה כי בסוף השבוע האחרון התקבלו שני דיווחים בתל אביב על שתי זקנות שנשדדו על ידי חשוד, שחטף את תיקן, הפיל אותן על הרצפה ונמלט. בתום פעולות שעשו השוטרים בזירה, הם איתרו ותפסו את החשוד במעשה ועצרו אותו לחקירה. מעצרו של החשוד, תושב העיר בן 45, הוארך מעת לעת, אחרי שהתבסס החשד כי מדובר בשודד סדרתי שקשור למספר אירועי שוד נוספים של קשישים ברחבי העיר
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
אימה גדולה התרחשה בסוף השבוע האחרון בלב תל אביב, ברחובות המרכזיים ביותר בעיר, זאת לאחר שהיום (שני) משטרת ישראל חשפה את השודד הסדרתי שתקף זקנות בתל אביב וגנב להן את התיקים, אחרי שעל פי החשד הוא נוהג לעשות זאת תקופה ארוכה והוא אף נקשר לעוד מספר אירועי שוד אלימים שהתרחשו לאחרונה בתל אביב, וגרמו לפאניקה אדירה.
על פי משטרת ישראל, בשבת (20.7.24) בשעות הצהריים התקבל במוקד של המשטרה דיווח על שוד של קשישה ברחוב דיזנגוף המרכזי בתל אביב. על פי החשד, החשוד דחף קשישה בת 78, חטף את התיק שלה, הפיל אותה לרצפה, ונמלט עם התיק בידיו. בסמוך לכך, התקבל דיווח במוקד המשטרה על שוד של קשישה בת 75, ברחוב ויזל בתל אביב, בנסיבות דומות. 
חוקרי תחנת לב תל אביב הגיעו מיד למקום ולאחר פעולות חקירה ראשונית, זיהו, איתרו ועצרו את החשוד לחקירה. במסגרת החקירה עד כה אספו השוטרים ממצאים מהזירה וגבו עדויות, וכן הצליחו לבסס חשד כי החשוד קשור למספר אירועי שוד נוספים של קשישים ברחבי תל אביב. מעצרו של החשוד, תושב העיר תל אביב בן 45, הוארך בבית המשפט השלום  בתל אביב, והיום תבקש המשטרה להאריכו שוב לצרכי החקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה