משפט

גנב מאחיו תכשיטים שקיבלו בירושה - ויפצה אותו במאות אלפי שקלים

בית המשפט הורה על אדם לפצות את אחיו בסכום של כ-360 אלף שקל, זאת לאחר שהנתבע השתמש בתכשיטים יקרי ערך שהשאירה להם אמם כירושה, זאת בזמן שאחיו היה במצב קשה בבית החולים - והכל כדי לכסות חובות אליהם נקלע
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, pixabay)
סכסוך על ירושה הסתיים בתשלום פיצויים של מאות אלפי שקלים, כך קבע השבוע בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב, שהורה על אדם לפצות את אחיו בסכום של 330 אלף שקל ועוד כ-30 אלף שקל הוצאות בית משפט - בסך הכל כ-360 אלף שקל, אחרי שאותו אדם השאיל לאחיו תכשיטים ומטבעות שקיבלו בירושה מאמם, והתיך אותם אחרי שטען כי הוא קיבל זאת במתנה.
על פי הפרסום הבוקר (רביעי) ב"ישראל היום", האח בן ה-65 הגיש תביעה נגד אחיו בן ה-68, זאת בטענה לגנבה של תכשיטים יקרי ערך שקיבלו השניים מאמם לאחר מותה כירושה. התובע נמצא במצב בריאותי קשה, ועל פי התביעה מסר בעקבות כך את התכשיטים לאחיו, אחרי שהשניים חתמו על על ייפוי כוח כללי.
התובע שוחרר מאשפוז ודרש מאחיו את התכשיטים, אלא שזה ענה לו בשלילה. התובע ניגש לתחנת המשטרה והגיש נגד אחיו תלונה, ואף הגיש תביעה לבית המשפט. אלא שהתכשיטים כאמור הותכו, והכסף מהם שימש את האח הנתבע במסגרת חובות אליהם נקלע. בית המשפט קבע כי מדובר בגניבה והפרת אמונים, ודרש מהנאשם להשיב לאחיו כאמור פיצויים במאות אלפי שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה