משפט

הזוג הזה העלים 3.4 מיליון שקל מהמדינה: כך עבדה השיטה

הנאשמים ניהלו עסק שסיפק שירותים ללקוחות לאיתור כספים ממוסדות פיננסיים, מימוש זכויות מביטוח לאומי וטיפול בהחזרי מס לכאורה, במטרה להתחמק מתשלום מס, לא כללו את מלוא הכנסותיהם בספרי החשבונות והשמיטו מהדוחות השנתיים
מערכת ice | 
צילום shutterstock, freepik, פלאש 90/ חיים גולדברג
גם רשות המסים לא הייתה מוכנה להונאה הזו. פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד בני הזוג יאיר וסיוון שרון, שניהלו מוסדות למתן שירותים פיננסיים, לאחר שהשמיטו הכנסה בגובה 3.4 מיליון שקל.
על פי המצוין בכתב האישום אשר הגישה עו"ד הילה גבאי מפרקליטות מיסוי וכלכלה עולה כי הנאשמים ניהלו עסק שסיפק שירותים ללקוחות לאיתור כספים ממוסדות פיננסיים, מימוש זכויות מביטוח לאומי וטיפול בהחזרי מס לכאורה.

על פי הממצאים הנאשמים, במטרה להתחמק מתשלום מס, לא כללו את מלוא הכנסותיהם בספרי החשבונות והשמיטו מהדוחות השנתיים שהגישו לרשויות המס הכנסות בסכום של כ – 3.4 מיליון שקל ולא שילמו את המיסים הנובעים מהכנסות אלה.
העבירות המיוחסות לנאשמים כוללות השמטה מתוך דו"ח על-פי הפקודה כל הכנסה שיש לכללה בדו"ח, הכנה וקיום של פנקסי חשבונות ורשומות כוזבות ושימוש במרמה, ערמה או תחבולה בכוונה להתחמק ממס. בכך הסבו הנאשמים נזק לקופה הציבורית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה