משפט

בפעם השנייה ברציפות: פרס יוקרתי לעורכת דין ישראלית באירופה

ד"ר עו"ד ציפי איסר איציק, שותפה במשרד ליפא מאיר נבחרה זו השנה שנייה ברציפות כעורכת הדין המובילה בתחום הגנת הסביבה באירופה
מערכת ice |  1
עורכת הדין ציפי איסר איציק (צילום IFLR)
עו"ד ד"ר ציפי איסר-איציק, ראש מחלקת סביבה ואקלים במשרד ליפא מאיר, נבחרה על ידי ארגון Women in Business Law Awards כעורכת הדין המובילה באירופה בתחום הגנת הסביבה לשנת 2024. אירוע קבלת הפרסים השנתי של הארגון נערך במלון וולדורף-הילטון בלונדון (The Walorf Hilton Hotel), ואליו הגיעו נציגי המדינות השונות מרחבי היבשת. ציפי היא מעורכות הדין הישראליות הבודדות שזכו בפרס יוקרתי זה והראשונה בארץ שזכתה בתחום איכות הסביבה.
זו הפעם השנייה ברציפות שעו"ד איסר-איציק זוכה בקטגוריית עורכת הדין המובילה באירופה בתחום איכות הסביבה, לאחר שגם בשנה שעברה זכתה בתואר. תהליך בחירת הזוכה מבוסס על סקירה המבוצעת על ידי ועדת השיפוט של הפרס בלונדון (הכוללת צוות מחקרי ייעודי) של מסמכי המועמדות, וראיונות עם גורמים מובילים בשוק בתחומי המשפט. ועדת השיפוט משלבת מחקרים נוספים מתוך מאגרי המידע של הקבוצה, כולל מאגרי מודיעין רלוונטיים.
בנימוקי הזכייה ציינו השופטים כי "ציפי מטפלת במגוון רחב של תיקים הכולל יעוץ בעסקאות, ייצוג בהליכים משפטיים וליווי בהליכים רגולטוריים של תאגידים לאומיים ובינלאומיים, רשויות ציבוריות וארגונים סביבתיים. בנוסף ציינו השופטים את התרומה לקידום המשפט הסביבתי בישראל ולקידום נשים כמנטורית במסגרות השונות".
ציפי נחשבת לעורכת דין מובילה בתחום הגנת הסביבה, ועומדת מזה 9 שנים בראש מחלקת סביבה, ואקלים במשרד ליפא מאיר. לציפי ניסיון רב בקידומן של רפורמות רגולטוריות חדשניות בתחומי הגנת הסביבה ובליווי מאבקים משפטיים-סביבתיים מתוקף תפקידה כמנכ"לית וכיועצת משפטית לשעבר של אדם טבע ודין. ציפי מונתה כחברת המשלחת הישראלית לוועידות השנתיות של אמנת האקלים באו"ם. בנוסף, משמשת ציפי מרצה בנושאי רגולציה סביבתית בגופים אקדמיים ובכנסים מקצועיים בארץ ובעולם.
עו"ד ציפי איסר איציק מסרה כי "אני מודה לוועדת השיפוט על הבעת האמון גם בשנה זו ומבטיחה להמשיך ולפעול לקידום הגנת הסביבה ואתגרי האקלים. השנה חשוב היה לי לנצל את המעמד הבינלאומי כדי להזכיר שישנם עדיין 120 חטופים וחטופות שטרם שבו הביתה. כולי תקווה שנדע ימים טובים יותר ושכל חיילינו יחזרו הביתה בשלום".

ארגון Women in Business Law פועל לקידום נשים, גיוון והכלה במקום העבודה וחדשנות משפטית. מידי שנה הארגון מעניק פרסים למשרדי עורכי דין ועורכות דין אשר מובילות בזכות התרומה שלהן לענף, יוזמות לקידום נשים בתחומי משפט שונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    גיל רון 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור