משפט

החשפנית נפגעה מהחוק החדש - והחליטה לתבוע את המדינה

מדינת פלורידה שבארה"ב החליטה לאסור על העסקה של צעירים מתחת לגיל 21 במועדוני חשפנות. מי שנפגעה מכך באופן אישי היא סרניטי מישל בושי, חשפנית בת 19, שהחליטה להגיש תביעה נגד המדינה בטענה ל"פגיעה בחופש הביטוי". אז מה בדיוק קרה שם?
מערכת ice | 
מועדון חשפנות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חשפנית בת 19 בשם סרניטי מישל בושי נדהמה לגלות שמדינתה, פלורידה, העלתה את גל המינימום לעבודה בתחום שלה ל-21. המשמעות: היא אינה יכולה עוד לעסוק בתחום. אלא שבושי החליטה לא לשתוק ולצאת ל"מלחמת חייה", והגישה תביעה לבית המשפט שבעיר טלהאסי, בירתה של פלורידה.
בתביעה טוענת בושי לפגיעה בחופש הביטוי, שכן היא וחבריה אינם יכולים להמשיך בעבודתם בעקבות החוק החדש שאושר במאי. חשוב לציין – החוק לא אוסר רק על עבודה בתחום החשפנות, אלא גם על העסקת מלצרים, טבחים ודי ג'ייז שמתחת לגיל החוקי. לטענתם של המחוקקים, הדבר נועד בשביל להגן על שכבת הגיל החלשה ובסחר בבני אדם, ואין בו כל כוונה לפגוע בתנאי העסקתם של עובדים.
שמה של מדינת פלורידה עלה בכותרות בתקופה האחרונה דווקא בהקשר בנו של רה"מ, יאיר נתניהו, אשר מתגורר במיאמי. העובדה כי הוא שוהה בעיר החוף בעיתה של מלחמה (ועל חשבון משלמי המסים) עוררה זעם בקרב רבים בישראל, לאחר חשיפת עלויות האבטחה והלינה שלו, שמוערכות במאות אלפי שקלים לחודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה