משפט

מוצרי טבק במיליון שקל: לא תאמינו איך נתפסו על חם | צפו

סמוך לשעה חצות, הלוחמים זיהו רכב מסחרי שהגיע לכיוון המעבר שהעלה את חשדם והלוחמים עצרו את הרכב לבדיקה. הם מצאו מוצרי טבק בכמות מסחרית בשווי כולל המוערך בכמיליון שקל שהוסלקו ברכב
מערכת ice | 
המוצרים שנתפסו (צילום דוברות המשטרה)
כוחות משטרה אשר כללו את לוחמי גדוד אפריים ממשמר הגבול באיו"ש, ביצעו פעולה מבצעית מיוחדת, שמטרתה למנוע ניסיונות הברחה לישראל משטחי יהודה ושומרון, כאשר הם נערכו בנקודות תצפית אסטרטגיות בסמוך למעבר רנטיס.
סמוך לשעה חצות, הלוחמים זיהו רכב מסחרי שהגיע לכיוון המעבר שהעלה את חשדם והלוחמים עצרו את הרכב לבדיקה. בחיפוש קפדני שערכו הלוחמים ברכב, הם  מצאו דלת פנימית שמהווה דופן כפולה בתא האחסון האחורי.
 
צילום: דוברות המשטרה
לאחר שפתחו אותה הם גילו מה הסתתר מאחורי הדלת. הם מצאו מוצרי טבק בכמות מסחרית בשווי כולל המוערך בכמיליון שקל שהוסלקו ברכב. החשוד, בשנות ה-20 לחייו, יחד עם הממצאים עוכב להמשך חקירה וטיפול במג"ב איו"ש וברשות המיסים, ורכבו הוחרם.
זהו עוד מקרה בו המשטרה מוכיחה שעל אף הקושי לעמוד גם במשימות שבשגרה בזמן כה מתוח מבחינה בטחונית, היא מצליחה לסכל גם ניסיונות הברחה ומטפלת בעבירות נוספות, תוך כדי מאמצי הסיוע בגזרות הלחימה השונות, בהן משתתפות יחידות של המשטרה, שמקצה כוחות רבים לשלל פעילויות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה