משפט

אהוד ברק סוגר חשבונות: מי ישלמו בתביעה 150 אלף שקל?

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ממשיך ברצף מכתבי ההתראה לפני תביעה ודרישות פיצויים על אלו שקישרו אותו לפרשת ג'פרי אפשטיין והאשמת לשון הרע במעשים פליליים ברחבי הרשת. לאחר מכתב ההתראה ודרישת הפיצויים לפעיל הליכוד רמי בן יהודה, עתה ברק ממשיך גם לשלושה אושיות רשת וצייצנים מוכרים
מערכת ice |  1
אהוד ברק (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ממשיך ברצף איומי התביעה ודרישות הפיצויים לאלו שהכפישו את שמו ברשתות החברתיות, במיוחד סביב פרשת ג'פרי אפשטיין, ואלו שמזכירים הקשרים שונים למעורבותו.
כזכור, רק בחודש שעבר, שלח ברק מכתב התראה לפני תביעה לפעיל הליכוד המוכר, רמי בן יהודה, בו הוא דורש פיצויים והודעת התנצלות, ולא הוא יגיש תביעה רשמית על סך 100 אלף שקל. ברק דרש התנצלות ופיצוי של 50 אלף שקל, על כינויים כמו "המחבל שיזם מלחמה נגד ישראל", וכן "פדופיל".
עתה, ראש הממשלה לשעבר משגר שלושה מכתבי התראה באמצעות עורך דינו נגד אלירן דהן, והצייצנים ברשת X: מייק סבג ואשר תורג'מן. המשותף לשלושתם הם כינויים המקשרים בין ברק לפרשת אפשטיין כמו "פדופיל", "קיים יחסי מין עם קורבנות הסחר של אפשטיין" וכדומה. על פי המכתב שנשלח, ראש הממשלה לשעבר דורש את מחיקת כללה אזכורים הן בסרטונים והן בציוצים וכדומה וזאת תוך 12 שעות, כמו גם פרסום התנצלות ופיצוי של 50 אלף שקל וזאת תוך שלושה שבועות.
על פי פרסום של בר שם אור, במכתב ברק מאיים שבמידה והנ"ל יסרבו, הוא יתבע וסכום הפיצויים יעלה לסך של 100 אלף שקל.
במכתב שנשלח באמצעות עורך הדין עודד גזית ממשרד גזית בקל, נכתב בין היתר כי הפרסומים על ברק הינם שקריים, מהווים לשון הרע, ובאותו ניסוח כמו שנשלח לפעיל הליכוד בחודש שעבר: "נעשו בכוונה לפגוע במר ברק, לבזותו להשפילו, לייחס לו מעשים פליליים ובלתי מוסריים, וכן לפגוע במעמדו".
יש לציין, כי שמו של ברק לא נקשר לפרשת אפשטיין, על אף היכרותו וחברותו עם המיליונר, ואף במסמכים שחשפו את הבכירים שהיו מעורבים בפרשה, שמו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לא נזכר בהם כלל. מדובר בחשיפת בכירים בתחילת השנה שהסעירה את הרשת, ביניהם נרמזו שמות כמו הנסיך אנדרו וביל קלינטון, שלקחו חלק כביכול בסחר של קטינות למטרות מין. אפשטיין עצמו הואשם בשנת 2019 ושם קץ לחייו בעודו בכלא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברקודה כבר לא יעזור. כולם יודעים (ל"ת)
    רחל 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור