משפט

רצח כפול בפרדס חנה: אלמוני הגיע לחניה - וירה בשני האחים הצעירים

שני אחים מג'סר א-זרקא, כרם ומוסטפא אבו חאמד, נורו למוות הלילה ברכבם במרכז פרדס חנה. האירוע התרחש בחניה של חנות הירקות שבה השניים עבדו. הרקע למעשה - פלילי. חובש רפואת חירום במד"א, שילה הלוי, סיפר: "שני הצעירים ישבו מחוסרי הכרה ברכב כשהם סובלים מפציעות ירי בגופם"
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רצח כפול בפרדס חנה: שני אחים מג'סר א-זרקא, כרם (19) ומוסטפא (20) אבו חאמד, נורו למוות הלילה (בין רביעי לחמישי) ברכבם במרכז פרדס חנה, בחניה של חנות הירקות שבה הם עובדים. ההודעה הראשונית של המשטרה התקבלה בשעה 03:25 לפנות בוקר, על שני פצועי ירי ביישוב. כ-20 דקות לאחר מכן התקבלה הודעה נוספת על כך שנקבע מותם של השניים.
ממד"א נמסר כי בשעה 02:42 התקבל דיווח במוקד על שני פצועים מירי בפרדס חנה-כרכור. "חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על שני צעירים בני 19 ו-20 ללא סימני חיים וקובעים את מותם", נמסר. חובש רפואת חירום במד"א, שילה הלוי, סיפר: "שני הצעירים ישבו מחוסרי הכרה ברכב כשהם סובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער הפציעה הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".
 
שני האחים עבדו בחנות ירקות במרכז המסחרי בפרדס חנה, אליה הגיעו לפנות בוקר כדי להתחיל מוקדם את יום העבודה. בעקבות הרצח הכפול, עולה מספר הנרצחים בחברה הערבית ל-106 מתחילת השנה, מספר זהה לתקופה המקבילה אשתקד. במשטרה הבהירו כי הרקע לרצח הוא פלילי. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה