משפט

מעבדת סמים עצומה נחשפה בשומרון: כ-10,000 שתילים נתפסו

שוטרי תחנת אריאל ביצעו חיפוש בדירה ביישוב עץ אפרים ואיתרו מעבדת סמים גדולה ובתוכה אלפי שתילים של מריחואנה בשלבי גידול שונים. החשוד, תושב ראשל"צ בן 52, נעצר בחשד לגידול הסמים. כתב אישום יוגש בקרוב
מערכת ice | 
מעבדת סמים באריאל (צילום דוברות משטרת ישראל)
במסגרת המאבק בנגע הסמים המהווה מחולל פשיעה משמעותי, שוטרי משטרת ישראל בתחנת אריאל שבמרחב שומרון, ביצעו חיפוש בדירה ביישוב עץ אפרים ואיתרו מעבדת סמים גדולה ובתוכה אלפי שתילים של מריחואנה בשלבי גידול שונים.
מדובר למעשה בבית פרטי המחולק לשלוש קומות, שכולן שימשו לגידול וייבוש סמים מסוכנים, כך על פי הודעת המשטרה. בדירה עלייה פשטו שוטרי תחנת אריאל במשטרת ישראל נתפסו כמות עצומה מאוד של כ-10,000 שתילים החשודים כסמים מסוג מריחואנה. על פי המשטרה, שתילי המריחואנה שנתפסו הם במשקל ברוטו של לא פחות מ-60 ק"ג, כמות ענקית לכל דבר ועניין. 
החשוד בגידול הסמים, הינו תושב ראשון לציון בן 52. הוא נעצר בחשד לגידול הסמים. בנוסף על כך, גם נתפס ציוד רב ונתפסו האמצעים לגידול הסמים עצמם. בתום החקירה שנערכה לחשוד במשטרת אריאל, ולאחר גיבוש תשתית ראייתית, הוגשה היום (שלישי) הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגד החשוד כתב אישום על פי פרקליטות מחוז מרכז. ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד גורמים העוסקים בסחר בסמים ותביא אותם לדין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה