משפט

רננה רז עוררה סערה ומסתבכת: מה תחליט המשטרה?

היום עוררה השחקנית הישראלית רננה רז, סערה גדולה כאשר אמרה במהלך פודקאסט שהשתתפה בו, כי הממשלה לא תעזוב מרצונה ולדעתה זה יכול לקרות "רק באלימות"
מערכת ice |  4
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
הרשת סערה וגעשה היום (שלישי) כאשר פורסמו דבריה של השחקנית רננה רז, במהלך הפודקאסט של סתיו שפיר, חברת הכנסת לשעבר, בו השתתפה. כזכור, רננה רז דיברה על המצב הפוליטי בישראל ועל האפשרות של פירוק ממשלתו של נתניהו. הערב דווח באתר "ערוץ 7" כי בכוונת המשטרה לפתוח בחקירת הדברים שנאמרו על ידי רז.
סתיו שפיר הגיבה לסערה סביב דבריה של רז בפודקאסט שלה "יכול להית" ואמרה: "מהבוקר רננה רז עוברת מתקפה מזעזעת של מכונת הרעל בגלל דברים שאמרה אצלי בפודקאסט לפני כמה חודשים, שינון מגל העלה היום ללא קונטקסט, בטענה שקרית שרננה קראה לאנשים לפעול באלימות".
"זה בכלל לא מה שנאמר, אבל מכונת הרעל קיבלה היום הוראה לעבוד קשה כדי להשכיח את האלימות המזעזעת נגד מפגינים אתמול בירושלים, ואת ח״כ ואטורי שהשווה את המפגינים לזרוע של חמאס".
עוד המשיכה ואמרה שפיר בנושא: "התוצאה? איומים מחרידים  על רננה, בדיוק מה שהזהירה מפניו. מכונת הרעל מאורגנת ומתואמת, הם ניזונים מאלימות ומעוניינים בעוד שנאה. על כולנו לעמוד מולם ולעצור את האלימות הזו, לפני שתידרדר למחוזות מסוכנים יותר".  הוסיפה שפיר.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פוליטיקלי קורקט!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השחקנית אמרה בקול רם את מה שמלמדים בשעורי היסטוריה.מה שהתקשורת והסטירה היו צריכים מזמן לומר לציבור כשיש ממשלה מטורללת. יש באינטרנט אתר בשם טקסטולוגיה עם 14 סימנים שהמדינה הופכת לפשיסטית שכתב אומברטו אקו וכל 1 צריך לקרוא את זה ולהעביר הלאה וגם לשמור לעצמו עותק!!!!
    סגור
  • 3.
    מקווה שהאלימות כלפי מפגיני השמאל האנרכיסטים רק יגדל (ל"ת)
    א.א 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    שמאל הזוי שחושב שמותר לו הכל
    א.א 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סתיו שפיר ורננה רז שתי פחי אשפה שהתרגלו שלשמאל מותר להגיד הכל כל הזמן הגענו כדי להפסיק את זנ מקווה שתשב בכלא קצת
    סגור
  • 1.
    ישראל
    מוחמד מורסי 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישראל מתביישת מרננה היבשה
    סגור