משפט

שר פיטנס תובעת 50,000 שקל: מי נדרשה להתנצל ולשלם?

במכתב ההתראה שנשלח לשירן סנדל נכתב: ״אדם חייב לבחור בקפידה את מילותיו, אך את לא עשית כן ובחרת במונח קשה כגון ׳חמדנות גדולה׳״, בין היתר שר דרשה משירן שתמחק את התגובה מהפוסט של גיא פינס על הזוגיות של גל רובין, תפרסם התנצלות ותשלם לה פיצוי על סך 50,000 שקלים כדי לא להגיע לתביעה בבית המשפט
מערכת ice | 
שר פיטנס (צילום מסך חדשות 12)
לאחר שגל רובין (34), יוצאת תוכנית הריאליטי "הישרדות", נחשפה שהיא בתחילתה של מערכת יחסים חדשה עם מודי (מחמוד) צפורי, יוצא התוכנית "בואו לאכול איתי", שעתיד לככב בעונה החדשה של "המרוץ למיליון", החלה סערה ענקית ברשת סביב הזוגיות המדוברת.
כעת, שתי מפורסמות שהעלו טענות נגד השנייה, בדרך לבית המשפט. שר פיטנס החליטה לתבוע את שירן סנדל, כוכבת הרשת שכיכבה בעבר ב'גולסטאריות' של הוט לאחר שזו יצאה נגדה בחריפות..

כאמור, אחרי שהביעה דעה נגד העובדה שגל רובין ומחמוד ספורי בזוגיות בפוסט שעלה בעמוד של 'ערב טוב עם גיא פינס', גורו הכושר שר פיטנס הגישה מכתב התראה לפני תביעה לסנדל, שתמכה בגל ויצאה נגדה בפוסט המדובר.
במכתב ההתראה נכתב: ״אדם חייב לבחור בקפידה את מילותיו, אך את לא עשית כן ובחרת במונח קשה כגון ׳חמדנות גדולה׳״, בין היתר שר דרשה משירן שתמחק את התגובה מהפוסט של גיא פינס, תפרסם התנצלות ותשלם לה פיצוי על סך 50,000 שקלים כדי לא להגיע לתביעה בבית המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה