משפט

מזומן במיליון שקל וסיגריות מוברחות: מי הסתבך בענק עם המשטרה?

כוחות תחנת ג׳סר אל זרקא במשטרת ישראל פשטו על עסקיו וביתו של עבריין מחולל פשיעה מוכר ורשמו תפיסת ענק, בה בין היתר סכום כסף מזומן בשטרות שונים בסכום הקרוב למיליון שקלים, וסיגריות מוברחות בסכום מוערך של כ 40,000 שקל
מערכת ice | 
הכסף המזומן שנתפס (צילום דוברות משטרת ישראל)
אמש (שני) פשטו כוחות תחנת המשטרה של ג׳סר אל זרקא במחוז חוף של משטרת ישראל ביחד עם לוחמי מג"ב חוף ומתפ"א על עסקיו וביתו של עבריין מחולל פשיעה מוכר ורשמו תפיסת ענק, בה בין היתר סכום כסף מזומן בשטרות שונים בסכום הקרוב למיליון שקלים, סיגריות מוברחות בסכום מוערך של כ-40,000 שקל.
המבצע של משטרת ישראל בג׳סר אל זרקא הינו חלק מתוכנית התקיפה הארצית ״מסלול ירוק״, תקיפה כלכלית משולבת כנגד ארגוני פשיעה ועבריינים הממנים את פעילותם הפלילית בכספים שהושגו בדרכים שאינם חוקיות. הפעילות התמקדה בעבריין  מוכר בתחום האמל״ח והסמים, אשר בבעלותו  עסקים רבים  הנחשדים בהתנהלות כלכלית לא חוקית של הלבנת הון/ וח-ן פקטיביות  איסור המזומן.
משטרת ישראל מסרה כי במהלך הפעילות נתפסו: סכום כסף מזומן בשטרות שונים בסכום הקרוב למיליון שקל וסיגריות מוברחות בסכום מוערך של כ-40,000 שקל. המשטרה מסרה כי בתום הפעילות עוכב החשוד להמשך חקירה. לסיום נמסר ממשטרת ישראל כי "משטרת ישראל, מחוז חוף, תמשיך בתקיפת העבריינים בכלל הכלים העומדים לרשותה".
הפשיטה של משטרת ישראל (צילום: דוברות משטרת ישראל)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה