משפט

שקיות שחורות בדופן כפולה: לא תאמינו מה החביא הנהג

הלוחמים עצרו רכב עם עגלה נגררת ריקה לכאורה לבדיקה שהגיע מכיוון שטחי יהודה ושומרון, הנהג העלה את חשדם של הלוחמים שביצעו בדיקה קפדנית ונחושה במהלכה הבחינו בדופן כפולה בתחתית העגלה הנגררת. תחת הדופן נתפסו כחצי טון בשר שהוחזקו בתת תנאים
מערכת ice |  2
היערכות משטרת ישראל לקראת חג הפסח (צילום דוברות המשטרה)
אתמול פעלו לוחמי מג"ב עוטף ירושלים יחד עם לוחמי המעברים של צה"ל במעבר א-זעיים שבעוטף ירושלים ותפסו כחצי טון בשר תחת דופן כפולה בעגלה נגררת שחשוד ניסה להבריח לתוך ישראל
הלוחמים עצרו רכב עם עגלה נגררת ריקה לכאורה לבדיקה שהגיע מכיוון שטחי יהודה ושומרון, הנהג העלה את חשדם של הלוחמים שביצעו בדיקה קפדנית ונחושה במהלכה הבחינו בדופן כפולה בתחתית העגלה הנגררת.

תחת הדופן נתפסו כחצי טון בשר שהוחזקו בתת תנאים שהחשוד ניסה להבריח לתוך שטחי ישראל. החשוד, תושב ירושלים בגיל 24, יחד עם הממצאים הועבר להמשך טיפול יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות. הרכב הוחרם והחשוד קיבל קנס כספי.
במקביל, במהלך פעילות של היחידה לרכב כבד במשטרת התנועה הארצית בכביש 9 כנגד משאיות הנוסעות בכבישי הארץ כשהן מובילות מטען בחריגות משקל קיצוניות ומסכנות את המשתמשים בדרך. במהלך הפעילות נתפס נהג תושב מייסר (47) שעל פי החשד הוביל מטען בגרור במשקל חריג. עוד במהלך הבדיקה נמצא חריגת משקל של 35.7% מעל המותר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טרפה
    ברברה 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל האוכלים טרפה, אכלו אותה!!! אכלו גם בשר חמורים! לכן חמורים כמו שכנינו הערבים
    סגור
  • 1.
    איכס, אני עוברת לאכול רק כשר (ל"ת)
    מחריד 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור