משפט

הסטוקרית של 'אייל קטן' שוברת שתיקה לגבי התביעה: "אנחנו הולכים לנצח"

הסטוקרית האמיתית של הסדרה "אייל קטן", פיונה הארווי, טוענת ש"אין ספק" שהיא תנצח את נטפליקס בבית המשפט, כשהיא תובעת את ענקית הסטרימינג ב-230 מיליון ליש''ט, בטענה שנטפליקס: "סיפרו שקרים, כי זה היה סיפור טוב מהאמת"
מערכת ice | 
אייל קטן (צילום נטפליקס)
על פי הדיילי מייל, פיונה הארווי, האישה שטוענת כי היא ההשראה לדמות הסטוקרית במיני סדרה המצליחה בנטפליקס "אייל קטן". כעת, הארווי תובעת את פלטפורמת הסטרימינג ב-130 מיליון פאונד ומאשימה אותם בהשמצה, גרימה מכוונת למצוקה רגשית, רשלנות, רשלנות חמורה והפרות של זכות הפרסום שלה. כאמור, הארווי טוענת כי היא ההשראה מאחורי דמותה של מרטה סקוט, סטוקרית מקצועית שעוקבת אחרי דמותו של ריצ'רד גאד והורסת לו את החיים. 
הקומיקאי גאד, טוען לדבריו, שהסדרה היא לא בהשראת סיפורים אמיתיים, אלא אלו באמת סיפורים אמיתיים מחייו וגם ביקש מהצופים לאחר שהתוכנית עלתה לא לחפש את האנשים האמיתיים מאחורי הדמויות. בתביעה החדשה שהוגשה השבוע, הארווי מאשימה את נטפליקס בהפצת "שקרים אכזריים", כמו שהיא: "סטוקרית שהורשעה פעמיים ונידונה לחמש שנות מאסר". 
בשיחה עם חדשות ה-BBC, אמש (חמישי), הארווי אמרה שהיא בטוחה שהיא תנצח ושנטפליקס יפסידו בתיק: "אין לי ספק לגבי זה, אחרת לא היינו עושים את זה. אנחנו חושבים שאנחנו הולכים לנצח". כמו כן, בתביעה היה כתוב: "הנאשמים סיפרו את השקרים האלו ולא הפסיקו, כי הסיפור היה טוב יותר מהאמת וסיפורים טובים יותר מרוויחים יותר כסף". עוד נכתב: "כתוצאה מהשקרים של הנאשמים, עוולות והתנהלות בלתי פזיזה לחלוטין, חייה של הארווי נהרסו". 
 
בנוסף, במסמכי בית המשפט נטען כי מצידה של הארווי על נטפליקס, כי הם "לא עשו דבר" כדי לאשר שהסיפור המיוצג הוא אכן אמיתי, עוד הוסיפו כי הארווי: "מעולם לא הורשעה בשום פשע ומעולם לא הייתה בכלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה