משפט

איש העסקים הישראלי נסחט ב-600 אלף שקל: השיטה האכזרית נחשפת

איש עסקים ישראלי הגיע לטיפול בעקבות המלצת רופא, אחרי שקבע עם "מעסה" בצימר בנוף הגליל. כשהגיע, היא ביקשה ממנו לפשוט את בגדיו ולשכב על המיטה, כשברקע "המעסה" התפשטה בעצמה ואלמוני הגיח למקום וצילם תמונה אינטימית. בעקבות תושייה של איש העסקים, המשטרה עצרה את החשודים על ניסיון סחיטה של 600 אלף שקל
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
על שיטת ההונאה המתוחכמת הזאת ככל הנראה לא שמעתם, אך מי שחווה אותה על בשרו הוא איש עסקים ישראלי מהמגזר הערבי, שבהמלצת רופא, ביקש לקבל עיסוי בשל כאבים בגב.
על פי הפרסום היום (חמישי) ב"מעריב", אותו איש עסקים הגיע לצימר בנוף הגליל, אליו הוא הוכוון על ידי אדם שטען שהוא "המעסה". שהגיע לשם, הוא הרגיש שמשהו לא בסדר ונמלט מיד מהמקום אל עבר תחנת המשטרה, אחרי שהשאיר ל"מעסה" תשלום של 400 שקל על אף שלא קיבל את הטיפול הנדרש, והגיש תלונה במשטרה.
כעת, המשטרה הגישה כתב אישום נגד שני צעירים בשנות העשרים לחייהם, גבר ואישה מהמגזר הערבי, שרקמו מזימה וניסו לסחוט את אותו איש עסקים בסכום של 600 אלף שקל.
אז איך עבדה אותה שיטה אכזרית? השניים הובילו אותו לצימר, שם ביקשו ממנו להתפשט לטובת הטיפול. בזמן ששכב על המיטה, הם צילמו אותו עירום, כשברקע החשודה הסתובבה כשפלג גוף העליון שלה חשוף לגמרי.
המשטרה, שמיד הבינה את גודל האירוע, הצליחה לשים את ידה על שני הסוחטים, לא לפני שביקשה מאיש העסקים להתקשר אליהם ולשוחח איתם. כשדיבר איתם, דרשו ממנו הצעירים 600 אלף שקל, או שיפיצו את אותה תמונה אינטימית. בסופו של דבר, בזכות התושייה של איש העסקים, השוטרים תפסו את שני הנוכלים, וכעת הוגש נגדם כאמור כתב אישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה