משפט

ג'יפסי רוז תובעת – זו הבלוגרית שהסתבכה עם האסירה לשעבר

ג'יפסי רוז נכנסה לריב עם בולגרית שכביכול שיקרה בנוגע אליה ואל משפחתה בשל שותפות שבסוף לא יצאה לפועל. עכשיו רוז, חזקה מתמיד, לא מתכוונת לוותר ותחכה לה בבית המשפט

מערכת ice | 
משפט (צילום shutterstock)
ג'יפסי רוז, ששוחררה לאחרונה מהכלא, הגישה תביעה נגד אפריל ג'ונס, בלוגרית, שלדברי ג'יפסי, הציגה את עצמה כפרנצ'סקה מאצ'לי, כשהן הכירו לראשונה ב-2017. כעת רוז תובעת אותה על הונאה, הפרת חוזה, התעשרות על שמה שלא בצדק ולשון הרע.
על פי המסמכים, ג'יפסי טוענת שהיא, אביה ואמה החורגת פנו למאצ'לי לצורף שיתוף פעולה אפשרי בתקשורת, זמן קצר לאחר שנכלאה בגין רצח אמא, דידי. עוד טוענת ג'יפסי שהובטח לה שהיא תוכל להפיק פרויקטים סביב סיפורה הטרגי, מה שיעניק לה ולמשפחתה יציבות כלכלית. ג'יפסי סמכה על הבלוגרית וחמתה על הסכם שלא העניק לה דבר במשך שנתיים.
על פי TMZ, ג'יפסי טוענת כי היא סיפקה חומרים אישיים לבלוגרית, הכוללים מסמכים רפואיים ותמונות מזירת הפשע מהרצח של דידי, בתקווה שהיא תוכל להשתמש בקשרים שלה ותוציא את הפרויקט שהבטיחה לה לפועל, ג'יפסי טוענת שזה מעולם לא קרה.
לאחר שנתיים, כשג'יפסי ומשפחתה ראו שהבלוגרית לא מביאה תוצאות כמו שהבטיחה, היא ומשפחתה ניתקו איתה קשר וזה הרגע בו הדברים הפכו לכאורה ל'מכוערים'. ג'יפסי טוענת שמאצ'לי התחילה ללכלך עליה באינטרנט, המציאה סיפורים שקריים שנועדו להשמיץ אותם.
 
בנוסף, ג'יפסי טוענת שהבלוגרית יצאה למסע נקמה שמטרתו למרוח אותה ולפרסם חלק מהמידע הסודי שהיא סיפקה עבורה הכוללים מסמכים רפואיים אישיים. עוד טענה הכוכבת כי מאצ'לי הפכה לאובססיבית כלפיה וזה פוגע במוניטין והיא רוצה שזה ייפסק בהקדם האפשרי.  כחלק מהתביעה שלה, היא מבקשת לעצור ולבלום את הבלוגרית מלהמשיך לפרסם עליה ועל המקרה המצער שלה תוכן באינטרנט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה