משפט

כוכב הרשת שוחרר ממעצר: המשטרה והמתלוננות מופתעות

עדני נעצר לאחר כחצי שנה של חקירה סמויה בתחילת מאי ומעצרו הוארך מעת על רקע חמש תלונות נגדו. בנוסף, הכוכב גם נחשד בשידול נשים יוצאות בשאלה לעסוק בזנות בדירתו, כשהן לכאורה סוממו בסם "דוקטור". עתה, בית המשפט השלום בתל אביב הורה לשחררו
מערכת ice | 
כוכב רשת-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
החלטה בפרשת כוכב הרשת. בית המשפט השלום בתל אביב הורה לשחררו היום (שני)  כאשר דביר עדני ירצה מעצר בית וזאת לאחר הסכמה בין הצדדים הנוגעים לפרשה. על פי הפרסום בוואלה, גורמים במשטרה הופתעו וטענו כי יבקשו להאריך את מעצרו פעם נוספת לטובת השלמת החקירה בעניינו.
עדני נעצר לאחר כחצי שנה של חקירה סמויה בתחילת מאי ומעצרו הוארך מעת על רקע חמש תלונות נגדו. בנוסף, הכוכב גם נחשד בשידול נשים יוצאות בשאלה לעסוק בזנות בדירתו, כשהן לכאורה סוממו בסם "דוקטור".

המתלוננת א', הגיבה לשחרורו: "בשבוע שעבר נאמר לי שתוגש הצהרת תובע בענייני ושדביר עדני יישאר במעצר עד תום הליכים, והבוקר הוא השתחרר. אני מרגישה נבגדת ופגועה. לא מצליחה להבין איך הפרקליטות מאפשרת לאיש מסוכן ואכזרי שהרס את חיי ואת חיי נשים רבות לשוב לביתו כשכל הפרקליטים יודעים שמדובר באיש אכזרי ומופרע. אני בטוחה שעדני יחזור לפגוע ולאנוס נשים אחרות והפעם זו תהיה אשמת הפרקליטות. אני דורשת את מה שהובטח לי וזה כתב אישום חמור ומידי שישאיר את האדם החולני הזה מאחורי סורג ובריח לשנים רבות".
עורכת הדין קרן ברק שמייצגת את א' הוסיפה: "אני מבקשת בכל לשון של בקשה מהפרקליטות לשקוד במרץ על התיק, ולהגיש באופן מידי כתבי אישום בפרשה חמורה זו ובוודאי בעניינה של א'. על הפרקליטות להעביר לציבור מסר שיש לה אפס סובלנות כלפי עברייני מין, וזאת כדי שקורבנות תקיפה מינית ימשיכו לאזור אומץ להגיש תלונות במשטרה במקרה הצורך. בתיקים מסוג זה אסור שתהיה גרירת רגליים מצד המערכת, התנהלות כזו תהרוס את מעט האמון שעדיין נותר כלפיה מצד הציבור ומצד נפגעות תקיפה מינית".
עורכת הדין אבישג כהן שמייצגת את דביר עדני מטעם הסניגוריה הציבורית מסרה: "דביר טען לכל אורך הדרך לחפותו. לצערנו לקח לפרקליטות 30 ימים להבין את הטענות שהצגנו כבר בדיון הראשון, שמדובר לכל היותר בענייני מוסר ונורמות חברתיות ולא בעבירות פליליות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה