משפט

בערבות עצמית של 20 אלף שקל: השופט בדימוס שוחרר מחקירתו במשטרה

בתום 16 שעות ארוכות בחדר החקירות, שוחרר החשוד בשוחד מרמה והפרת אמונים, השופט בדימוס ונשיא בית המשפט המחוזי לשעבר, איתן אורנשטיין, בתנאים מגבילים, כאשר חקירתו של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, נמשכת גם בשעה זו
מערכת ice |  2
איתן אורנשטיין (צילום ויקיפדיה)
נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר, השופט בדימוס איתן אורנשטיין שוחרר לפני זמן קצר (שלישי) בתנאים מגבילים מחקירתו במשטרה, שארכה כ-16 שעות. כזכור, איתן אורנשטיין נחשד בשוחד, מרמה והפרת אמונים, וזאת בעקבות הפרסום של עיתונאי הארץ, חיים לוינסון.
כזכור, הבוקר פורסם כי השופט בדימוס אורנשטיין ויו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, עו"ד אפי נוה, עוכבו לחקירה במשטרה בעקבות פרסומו של לוינסון, ששפך אור על הקשר שניהלו השניים כאשר כיהנו בתפקידם.
כאמור, כעבור כ-16 מאז החלו החקירות של השניים, שוחרר השופט אורנשטיין בתנאים מגבילים ובהם ערבות עצמית בסך 20,000 שקל ואי יצירת קשר עם מעורבים בתיק, למשך 30 יום. כל זאת כאשר חקירתו של עורך הדין ויו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, נמשכת גם בשעה זו. 
כזכור, לאחר פרסום הדברים על ידי לוינסון הגיבו שני החשודים לפרסום די בביטול, אך כעת נראה כי הפרשה מסתעפת לכיוון רע מאוד מבחינתם, לאור ההחלטה לעכבם לחקירה, ולהשאירם בחדר החקירות שעות כה רבות. אפי נוה אף טען כי פרסום הדברים מהווה הפרה של פרטיותו, אך נראה שהמשטרה חשבה אחרת.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריך לחקור כל שופט וכל בורר
    אזרח 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמושך הליך משפטי מעבר ל-7 שנים...... מסריח אבל כשר כל עוד מרוויחים
    סגור
  • 1.
    שוחרר בערבות של 20000 ש"ח?
    NRMG 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה ייקח סכום כזה?. הבנק יסכים לתת לו הלוואה?. יש לו בטחונות?. האם אפי נווה יהיה מוכן להיות ערב להלוואה עבורו?.
    סגור