משפט

איילה חסון ובעלה יקבלו 40,000 שקל: מי ישלם פיצוי ויתנצל?

חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל ישלם לנשר פיצוי כספי בסך 40,000 שקלים שיתרמו לעמותת "נותנים תקווה", זאת בעקבות הטענות שהעלה בעבר נגד שי נשר, בעלה של המגישה
מערכת ice |  2
איילה חסון (צילום מיכה לובטון, shutterstock)
חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל הגיע להסדר גישור עם המפיק שי נשר, בעלה של העיתונאית איילה חסון. במסגרת ההסדר, רוזנטל ישלם לנשר פיצוי כספי בסך 40,000 שקלים שיתרמו לעמותת "נותנים תקווה", וכן יפרסם הודעת התנצלות מפורשת. זאת לאחר שהשמיץ אותו והאשים אותו בגניבת מאות אלפי שקלים.
הסאגה החלה לפני כשנה, כאשר רוזנטל פרסם ציוץ תוקפני שבו טען כי נשר, איתו היה לו שיתוף פעולה עסקי, גנב ממנו סכום של 200,000 שקלים. באותה הזדמנות תקף רוזנטל גם את דרכי העבודה העיתונאיות של חסון, אותן כינה "נלוזות".

בתגובה הודיע נשר על תביעת דיבה של מאות אלפי שקלים נגד רוזנטל, ואיילה חסון כתבה בתקיפות: "מיקי רוזנטל, אני מבינה שקשה להיות אדם לא רלוונטי, ואתה מנסה לחזור לתודעה על הגב שלי, כמו עלוקה...על השקר השפל והבזוי הזה אתה תשלם ביוקר. ניפגש בתביעת הדיבה".
למרות התנצלות חלקית של רוזנטל, הוא התעקש על טענותיו וקבע כי נשר "נטל מעסקינו המשותפים שלא כדין כספים". לבסוף, לאחר דין ודברים ממושך, הגיעו הצדדים להסכם גישור לפיו יפרסם רוזנטל התנצלות פומבית וישלם את הפיצויים האמורים.  
הסיפור ממחיש את החשיבות בבדיקת עובדות ובהימנעות מהשמצות והאשמות חסרות ביסוס, במיוחד כשמדובר באישי ציבור. הסכמי גישור מהווים לעתים פתרון נכון לסגירת פרשיות מתוקשרות. אולי בפעם הבאה ינהג רוזנטל בזהירות רבה יותר בטרם יפנה האשמות חמורות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הליך הגישור הוא פתרון והדרך להגעה להסכמים
    א מאום מילברגר-מגשר 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכן ההליך הגישורי הוא הדרך והפתרון , כתוצאה מהליך זה נחסכו כספים רבים וזמן שיפוטי יקר. כל הכבוד לצדדים ולמגשר. גילוי נאות: הכותב סגן יו״ר ודובר לשכת המגשרים בדימוס.
    סגור
  • 1.
    רוזנטל עושה דברם של אותם הורסיי ומחריביי המדינה
    אבי 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היריעה לא תוכל להכיל שיש כלכך הרבה שמות שאתם לבטח יודעים מי הם השנאה יוקדת בליבם וזה מה שיהרוס אותם לבסוף הם יצטרכו אישפוז ומשם הדרך קצרה למעלה
    סגור